Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeI w końcu pierwsza 125-ka z 2 tarczami z przodu. Pionierka w wykonaniu polskich projektantów. Najładniejszy i najbardziej poważnie wyglądający motocykl w tej klasie pojemności .
OdpowiedzClassic 400 wygląda ładnie. Wypada mieć nadzieję, że wykonanie będzie prezentować przyzwoity poziom
OdpowiedzMnie też przypadł do Gustu, obecnie mam Romet K125 - pomimo kilku wag - polecam do nauki początkującym Motocyklistą. Kto wie jak portfel pozwoli może następny będzie Classic 400?
OdpowiedzClassic 400 wygląda ładnie. Wypada mieć nadzieję, że wykonanie będzie prezentować przyzwoity poziom
OdpowiedzSCMB 250 ma silnik V kopia Yamaha Virago 250, we Włoszech sprzedawany pod marką Italjet Buccaneer 250, Junak ma to w zapowiedziach jako Junak Cafe tyle, że silnik 125 pewnie kopia Hondy lub Yamahy Classic 400 przypomina Shineray XY400, na rynku francuskim występuje z większym cylindrem 500 jako Mash 500. W prasie francuskiej opinie dobre, acz cena 3900euro.
OdpowiedzMash ma 397ccm - http://www.mash-motors.fr/moto-mash-five-hundred-400cc-rouge.html . I to chyba faktycznie to. Fajnie by było bo to chyba fajny motorek ;-)
OdpowiedzCafe nie ma przypadkiem silnika Hyosunga? Jeżeli nowa seria ma bazować na motocyklach koreańskich, to od razu kojarzy się to z Hyosungiem, którego Romet jest przecież importerem na Polskę. Jeżeli tak, to o jakość silników nie będzie się trzeba martwić.
OdpowiedzNo muszę przyznać, że Romet poszalał na nadchodzący sezon. Podoba mi się.
Odpowiedz