Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeAle jaki problem, handlowcy zarejestruj ą sami i puszczą w atrakcyjnej cenie.
OdpowiedzJasne, do tego jeszcze dodadzą pełno prezentów i z uśmiechem na ustach dopłacą z własnej kieszeni do motocykla! Boże, skąd się biorą takie ekonomiczne imbecyle, wierzące że dilerzy zarabiają nie wiadomo jakie krocie na motocyklach? Otwórz człowieku salon, rejestruj i puszczaj w atrakcyjnej cenie, jeśli uważasz, że to takie eldorado!
OdpowiedzProduceńci motocykli są sami sobie winni gdzie doszedł rozwój silników samochodowych a produceńci motocykli klepali te same silniki przez 20lat bo nikt ich nie zmuszał do zmian
OdpowiedzCo Ty majaczysz człowieku ? Czy rozebrałeś/naprawiałeś/tuningowałeś ostatnio w miarę nowoczesny silnik motocyklowy/układ wydechowy ???
OdpowiedzJedyny cel bzdurnych norm Euro, to doprowadzenie do upadku pojazdów spalinowych i wpychanie na siłę elektryków, które w ogólnym rozrachunku tak naprawdę są bardziej szkodliwe dla środowiska. Widocznie w eurokołchozie działa silne lobby producentów akumulatorów.
OdpowiedzPewnie gdyby Euro 5 obowiązywało od 2020r. to w UE nie byłoby COVID-19... heh.
Odpowiedz