Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeDTC - Dual Tluch Cransmition? DCT a nie DTC, w całym tekscie jest pomieszane :)
OdpowiedzXman-masz racje niezły debil z tego Lelb :) jak można dojść do tak kretyńskich wniosków? ale klasyka kretyna,nic na temat nie wie, wypowiada sie, i jeszcze teorie spiskowe snuje :)
OdpowiedzNowa Africa jest zajefajna. Osobiście wybrałem manual, ponieważ brakowało mi klamki sprzęgła. Jeżdżę "na zakładke" i trzymanie całą lewą dłonią kierownicy bez palców na sprzęgle bardzo przeszkadzało. Pewnie można się do tego przyzwyczaić ale po piętnastu latach jazdy "na zakładkę" brak klamki cholernie przeszkadzał. Jeśli ktoś wcześniej jeździł skuterami w automacie będzie miał zupełnie przeciwne odczucia. Pzdr
Odpowiedzuoooo stary to zes pojechal ;) Chyba nie masz pojecia, jak dziala taka skrzynia ani jak jest zbudowana. Poczytaj sobie czym sie rozni "tradycyjny" automat (i jak wyglada tam sprzeglo) od DCT. Automat udowodnil ci, ze jednak da sie jechac ponizej 8000rpm, a to ze subiektywnie dla Ciebie to sa "absurdalnie niskie" wartosci.... problemem jest nie skrzynia, a Ty. Ewentualnie jest jeszcze opcja, ze miales jakies subiektywne doswiadczenia z zajechanym/uszkodzonym egzemplarzem (import VAG "od dziadka z Niemiec"?).
Odpowiedz