Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzeHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
Odpowiedzbyłem wczoraj w salonie yamahy i okazało się, że od czerwca można u nich zrobić sprawdzenie używanego motoru dowolnej marki za 1 zł ;p a jak przejdzie te testy, to wymiana na nowy za niższą cenę :)) ktoś coś już o tym wie?
Odpowiedzstanowczo brakuje KTM 990 Super Duke, znacznie bardziej zawadiacki niż kawa i honda razem wzięte i chyba tylko buell lżejszy.
Odpowiedzstanowczo brakuje KTM 990 Super Duke, znacznie bardziej zawadiacki niż kawa i honda razem wzięte i chyba tylko buell lżejszy.
Odpowiedzhonda X11 to jest to
OdpowiedzYamahy nie ma, bo Oni produkują fortepiany, a nie motocykle ;P A tak serio, to brakuje tutaj z 15-stu innych modeli, tyle że ciężko wszystko opisać. Z tego artykułu wynika, że opłaca się kupować tylko japańczyki, bo makaron i egzotyczne brytole to jeżdżący problem jeśli chodzi o elektrykę. I pewnie coś w tym jest.
OdpowiedzMam ducati 2 lata, przepaliła mi się żarówka. Kolega ma gsxr1000 k6. Gdy po raz kolejny miał problem z motocyklem (elektryka), zasugerowałem kupno jakiegoś skutera, żeby chociaż trochę pojeździł...Musiałem uciekać, ale warto było ;) Nie ma reguły. są tylko źle serwisowane motocykle. Jaki rynek używanych mamy, taki mamy...
OdpowiedzSpróbuj a przekonasz sie sam:) tylko nie kupuj najtanszej padaki bo w tej kategorii napewno wygra sushi:P mamy w ekipie i makarony i brytole a nikt nie spedza sezonu w serwisie.
Odpowiedz'Fabryczne streetfightery zbudowano wyłącznie po to, aby można było totalnie rozrywkowe i szalone motocykle zarejestrować, zrobić przegląd i postawić pod sklepem bez obawy, że za chwilę przyjadą mundurowi na sygnale i zamkną nas do więzienia na dziewięćset lat.' LITOŚCIIIIII każde słowotwórstwo ma swoje granice. Poza tym, o co chodzi z tym więzieniem pod sklepem ;)))
OdpowiedzDo autora !!! Boczo, skąd ty wziąłeś informacje, że B-Kinga już nie produkują?! To że polski importer zdecydował w 2012 go nie oferować nie oznacza, że go nie produkują. W Europie można kupić rocznik 2012!!! To fantastyczny motocykl, nic dodać , nic ująć. Z jednym się zgodzę z tobą całkowicie: jajca to trzeba do tego motoru mieć duże!!!!!!!!!!!
OdpowiedzWidze ze ostra dyskusja a Speed Tripla nikt nie komentuje. Moim zdaniem z tego skromnego zestawienia własnie SP 1050 rządzi :p PS. fajny artykuł szkoda ze w takim okrojonym składzie
OdpowiedzA Ducati Streetfighter gdzie jest??
OdpowiedzW serwisie ;)
OdpowiedzPewnie go komuś myjesz i dlatego wiesz
OdpowiedzOczywiście, że w tym momencie myje Twego Streeta bo przecież świeżo malowane paznokcie masz.
OdpowiedzNajdzikszy sprzęt jaki miałem to MZ150. Żebyście widzieli co ta bestia potrafi zrobić z właścicielem kiedy pieprzy się średnio co 200km. Czysta furia! Powinni do nich dołączać słownik brzydkich wyrazów :)
Odpowiedzto właście tuono to prawdziwy streetfighter, po prostu rozebrana rsvka, reszta motocykli to ściema.
OdpowiedzGó..o prawda, Buła to prawdziwy street z krwi i kości :P
Odpowiedza co z bmw k 1200r ???
OdpowiedzOd kiedy k 1200r to streetfighter? Kolego, chyba mylisz pojęcia. :)
Odpowiedzskoro b kinga traktują jako streetfightera a ten zawsze jest porównywalny z k1200 lub k1300 to chyba coś w tym jest :)
OdpowiedzNajlepszy z tu przedstawionych yo B-King - a autor teksu tak się zna na motorach jak ja na odwrotnej stronie księżyca.
Odpowiedzco to jesty "odwrotna strona księżyca"? moze to jego wnętrze...
Odpowiedzna motorach może się nie zna...na motocyklach już bardziej. :)
OdpowiedzHalo!!! A gdzie Yamaha FZ1?!!!!
OdpowiedzPo pierwsze BOCZO dzieki za powrot mojego ulubionego tematu seryjnych streetow!!:) Fajny artykul ale mam kilka osobistych ALE:) zabrako ewidentnie tutaj takich przedtstawicieli gatunku jak SUPER DUKE 990, FZ1 i CAGIVA V-RAPTOR (zapomniany juz przez wszystkie gazety i motoportale) bo zakladam ze brane byly pod uwage dostepne moto takze pod wzgledem cenowym wiec MV czy BENELLI odpadaja. Chyba ze dostales limit ilosciowy:) Po drugie mam niezgodnosci teorii. Streetfighter z zalozenia jest scigiem bez plastikow i z wyzsza kierownica. Ale rowniez zbudowany z roznych podzespolow sportowych moto i te firmy z tego korzystaja ale cos pomieszales. Sam jezdze Aprilia, kumple Triumphami i Zetem. Tuono podobnie jak Ducati Streetfighter dzis jako ostatni reprezentuja idee rozebrania szlifiery bo Tuono to nic innego jak RSV bez owiewek wiec jest rasowym streetem a nie tylko mocnym nakedem. Zet natomiast podobnie jak CB1000R i S4R to wlasnie zaprojektowane od nowa nakedy w ktore wsadzono przestrojone silniki z supersportów. Ja w zecie nie widze podnozkow z ZX9R;) rama jest stalowa a nie alu z 9-tki. Ale dostal zadupek z 636. Honda rowniez nie jest 1000RR rozebrana ma tylko jej silnik i zawias. S4R ma sportowa rame z modelu 888 a silnik z 996 (takze 999 w RS) reszta podzespolow rowniez sportowa ale wyglad faktycznie blizej klasycznego nakeda. Reszta bomba:)
OdpowiedzHonda X 11
OdpowiedzMam B_Kinga od nowości jako trzeci motor w garażu. Ma 2500 km i chciałem go sprzedać bo czasu mało do jeżdżenia, ale jak Boczo mówi, że go już nie produkują to pie#@%$e niş sprzedaje, ela wnuków będzie legenda... P.S. jeździ się bajka. Ma ksywke PETARDA.
OdpowiedzWcale się nie dziwie... po tym sezonie przesiadam sie z gsr na bkinga, odbyłem jedną jazde testową i polecam wszystkim, gsr zdawał się dosłownie skuterkiem bez przyśpieszenia, a tak naprawde 600 to w zupełności wystarczający sprzęcik.
OdpowiedzB-King to chłopów z jajami a 600-tki dla mojej córki.
OdpowiedzChyba lekarstwo dla chłopców z małymi jajkami. Dzisiejsze 600 mają osiągi jakie były do niedawna zarezerwowane dla tysiączków ...
OdpowiedzCórka ma mniejsze jaja? Gratuluję potomstwa!
Odpowiedzślizgające się sprzęgło w Tryplu 955 to taki " Launch Control" da się z tym żyć ;)
Odpowiedzmiałem tuono, strasznie narowisty, wariacki motocykl na którym nie sposób spokojnie jeździć. zero relaksu. naprawdę polecam, zwłaszcza drugą generację (139km)
OdpowiedzB-King too jest kawał dobrego sprzęta !
OdpowiedzSpoko artykuł, fajnie że troche historii motocykla, ale brakuje mi pojemności 600... A i chciałbym jakiś dowód na to że bking się słabo sprzedawał.
OdpowiedzPokaż mi motocykl o pojemności 600ccm który można nazwać streetfighterem. Dowód najbardziej oczywisty to to że już go nie produkują, myślisz że jakby się dobrze sprzedawał, to zakończyliby jego produkcję?
Odpowiedzalbo za molode albo za malo zorientowane pokolenie:) przykad jak byk - TRIUMP SPEED FOUR ! Dopiero kilka lat pozniej Street Triple 675. Do tego Cagiva V-Raptor 650 a juz nie wspomne o FZ6...
OdpowiedzFZ6? To równie dobrze mogłyby tu być GSR i hornet. Takie same z nich streetfightery co z FZ6
OdpowiedzStreet Triple 675
OdpowiedzWidocznie brali "większych braci" Z750 też nie ma, Buły XB9 również.
OdpowiedzBoczo - dobry artykuł, jak zwykle. Zwróć jednak proszę, uwagę na pisownię takich słów, jak "naprawdę", gdyż błędy jednak ujmują powagi dziennikarzowi. Pozdrawiam.
OdpowiedzZ1000 najlepszy jak dla mnie :)
Odpowiedzfajny artykuł, taki troche dla przekory. Lubie to!
OdpowiedzŻadnej Yamahy? A FZ1? :)
OdpowiedzRozumiem, że wg autora Yamaha nie produkuje żadnego takiego motocykla ? A FZ1 to co ?! Mam taki motocykl i może też bym chciał sobie o nim przeczytać..
Odpowiedztaki z tego streetfighter jak z donalda mąż stanu
OdpowiedzSynu, czym latasz, że jesteś taki wyszczekany? Ty na pewno w swojej ''stajni'' masz ze 3 Ducati Streetighter'y. Ponadto jesteś jakimś designerem tego typu motocykli i jak nikt inny na świecie nie znasz się na motocyklach. :)
Odpowiedzbuell xb12 hahh a gdzie buell 1125CR ? to jest street
Odpowiedzale wygląda paskudnie, jak chomik po solidnym posiłku :/
OdpowiedzRacja, Buły z serii XB wyglądają o wiele ładniej :)
OdpowiedzZgadzam się , na zdjęciach ten motocykl nie wygląda , ale na żywo to jest kozak
Odpowiedzlol to teraz takie sprzety nazywa sie streetfighterami?
OdpowiedzA co? Wg ciebie to choppery?
Odpowiedza o starych olejakach jak gix 1100 słyszałeś?
Odpowiedzbuahaha, gdzie z tym wycieczkowcem?
OdpowiedzPrzecież mowa o fabrycznych streetfighterach, ślepy ignorancie :)
Odpowiedza gdzie K1200R? :)
OdpowiedzDokładnie tego motocykla mi tu brakuje, 175 KM i mega-streetowy design! Szkoda...
OdpowiedzNie ma BMW bo autor założył dość niski budżet max około 20 tysięcy. Nie pasuje mi tylko honda bo jaki z niej streetfighter. Tego typu motocykle powinny być mocne i brutalne. A honda niby litr, ale co z tego. Triumph oczywiście ale model Speed Triple 1050 tu mamy prawdziwego SF. Zabrakło MV Agusta Brutale. Buell to również klasyk SF. Szkoda że znika z naszych ulic.
Odpowiedz