Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze"na wyjściu w zakręt do poślizgu - w chwili gdy prostują go" Chyba Panowie mialo byc "na wyjsciu Z zakretu",
OdpowiedzMiałem niedawno poślizg przedniego koła, nie życzę tego nikomu ..
Odpowiedzbardzo dobry tekst, chodź na co dzień jeżdżę automatem jest w nim dużo przydatnych informacji. Trzeba jednak wyraźnie zaznaczyć, że mowa jest o jeździe na torze i co się z tym wiąże, autor nie wziął poprawki na działanie ABSu. Do redaktorów strony mam inną prośbę, chętnie bym poczytał jak sobie najlepiej radzić z koleinami. W ostatnich dniach upały dały nam się tak we znaki, że głębokie koleiny pojawiły się w wielu miejscach, w których jeszcze tydzień temu ich nie było. Jak będę miał chwilę, to pstryknę fotkę drogi, która dokładnie cztery dni temu była równa jak lotnisko.
OdpowiedzCzyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce? Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
Odpowiedz19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów.
OdpowiedzMożesz mi powiedzieć czy na tym szkoleniu wymagana jest dobra znajomość angielskiego? Na YT widziałem takie szkolenie w jakiejś salce to gość nawijał właśnie po angielsku. Raczej nie mam problemów z dogadaniem się, ale wolałbym dobrze zrozumieć co gość ma do przekazania, a nie połowicznie.
OdpowiedzSą tłumacze, nie bój żaby ;)
OdpowiedzJeszcze nie przeczytałem całości, ale już wiem, że artykułów takich jak ten powinno być jak najwięcej. Nigdy nie za mało informacji dot. technik jazdy.
OdpowiedzJa jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów ;)
OdpowiedzTakie lekkie "power drifty" przy wyjściu z zakrętu to chyba jeden z najłatwiejszych do opanowania poślizgów. Nawet 125-ką, gdy jest ślisko, da się coś takiego zrobić. Ważne, żeby nie odpuścić gwałtownie gazu, bo może podbić tył.
Odpowiedzktórzy klną pod nosem - pojeb....
OdpowiedzOj tam, wyjście z zakrętu z lekkim uślizgiem to czyta przyjemność!
OdpowiedzŚwietny artykuł , brawo więcej takich
OdpowiedzDokładnie!!!
Odpowiedz