Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeKonstrukcja tej opony jest optymalizowana do obciążeń typowych w czasie jazdy. Ciekawe co dzieje się jeżeli sprzęt ześlizgnie się bokiem z trasy i nałapie w koła gałęzi, kamieni i innych śmieci. Czy podczas jazdy wypadną z dużą siłą, czy zniszczą wewnętrzna strukturę koła, czy też zostaną i "utwardzą" koło. A może w wersji handlowej całe koło jest zamknięte z boku a tylko na reklamie wygląda to tak jak na filmie.
Odpowiedzw motocyklach? watpię , w 4 kołowcach główna część tej "opony" jest płaska, zaś w motocyklu musi miec przekrój półokągły poza tym cos mi się zdaje że nie byłoby wgl czucia w zakręcie na takiej elastycznej "oponie" ale moge sie mylić, jak tak niech ktos poprawi ;)
Odpowiedzw motocyklach? watpię , w 4 kołowcach główna część tej "opony" jest płaska, zaś w motocyklu musi miec przekrój półokągły poza tym cos mi się zdaje że nie byłoby wgl czucia w zakręcie na takiej elastycznej "oponie" ale moge sie mylić, jak tak niech ktos poprawi ;)
Odpowiedz