Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeo proszę :D coś w tym jest . mamy te same nazwisko i tą samą pasję ;]
OdpowiedzCześć, jesteśmy wdzięczni za zwrócenie uwagi w sprawie Superstoc/Supersport natomiast jest to tzw. "czeski błąd". Nie bardzo rozumiem szukanie drugiego dna w tym wszystkim ;)
Odpowiedz..a moze ktos sie pomylil robiac ten motocykl...W historii polskich superstokow to przeciez nic nowegoi :-), ale to jak zwykle wychodzi po czasie, jak sie koledzy pokloca ze soba...
OdpowiedzKtoś się pomylił pisząc tekst, ale pianobijcy czuwają. Oczywiście Chmielewski jeździł w Superstock 600 i nadal będzie się ścigał w tej klasie, tylko nie w Mistrzostwach Polski, a Europy. Jego motocykl był i będzie nadal w specyfikacji Superstock... czeski błąd, polskie pieniactwo. Pozdro600.
Odpowiedztak myslalem ze mial supersporta a nie superstocka. a moze sam o tym nie wiedzial...
Odpowiedzwyglada na to ze jezdzil supersportem w stokach i tak zostanie, bo po co moto przerabiac na legalne
Odpowiedz...to w końcu jaka klasa? supersport czy superstock?600
Odpowiedzklasa superstock motocykl przygotowany jak te w kategorii supersport :)
Odpowiedzhmmmmmmmmmm, w tle wywiadu powinny lecieć utwory pana Piotra Szczepanika i Seweryna Krajewskiego, ble, ble, ble, tra lala kormorany i pa pa ;) P.S. Powodzenia
Odpowiedzniezla wpada...przyznawac sie publicznie ze jezdzil zdlubanym moto w ostatnich latach....
Odpowiedz