Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeA ja mam juz 10 lat swojego starego R1200R z 09r nabiegałem nim już 150kkm i tylko sprzęgło wymieniłem z grubszych rzeczy a tak to nic. Nie takie straszne są te starsze motocykle z dużym nalotem jak jadę do ASO do Sikory do Bielska Krzychu Cz. kierownik zawsze mówi przyjechał na przegląd bezawaryjny egzemplarz R-ki. Choc pewnie ja wymienię na nowa sztukę niebawem to stary poczciwy olejak zostaje u mnie tyle tylko ze zlecę przeróbkę na cafe racera i znowu będzie miał drugie nowe życie choć już więcej oceanu czy Pirenejów nie zobaczy ale G-Glocknera pewnie jeszcze nie raz. Nie narzekajcie tylko kochajcie swoje stare bmki bo daly w zyciu duuuuzo uśmiechu i szczęścia bynajmniej u mnie tak było i jest.
OdpowiedzDomagamy się powrotu zacisków Brembo do motocykli BMW
OdpowiedzCiekawe co się będzie psuć i ile czasu minie nim BMW się z tym upora. 5kg masy motocykla więcej nie pozostaje bez znaczenia
OdpowiedzKażdy nowszy model BMW jest gorszy od poprzednika. Wiem, wiem, dla kasiastych biznesmenów leczących swoje kompleksy to najlepszy motocykl, aby pochwalić się zasobnością portfela przed innymi beznesmenami. Z pewnością nowy model będzie bardziej awaryjny i delikatny niż R1200GS. Prawdziwe motocykle BMW skończyły się na R1150GS.
OdpowiedzBzudry opowiadasz. Lepiej sie zastanow co zrobic by Cie bylo stac kupic a nie obrazaj ludzi ktorzy w tej kwestii radza sobie lepiej od Ciebie. Dla tych co zarabiaja wlasciwe pieniadze zakup nowego GSa jest nie odczuwalny. I nie ma sie czym chwalic. W rozwinietym swiecie mozna pochwalic sie odrzutowcem albo nowym smiglem na nie GSem za marne 100kola
OdpowiedzNie masz racji, model R1200GS chłodzony cieczą jest lepszy od poprzedników. Zwłaszcza od połowy 2017 po zmianach w skrzyni biegów i ESA nowej generacji. Masz rację, że modele z pierwszych lat produkcji to awaryjna ruletka.
Odpowiedzczekamy na pierwsze akcje serwisowe. znając bmw znowu beda testowac na kliencie
Odpowiedz