Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeSzanowni koledzy.Jak już się zdecyduje i postanowicie wydać wasze skombinowane w sposób raczej na granicy prawa środki finansowe .Nie powiecie mi że wyłożenie 200 tysiecy pln w Polsce na zachcianke jaką jest motocykl może nastapić z pracy rąk i odłozenia tej kwoty na konto..,no wiec jak sie juz zdecydujecie ,to wystarczy kupic moto u dealera Hondy ,a nastepnie wywiesc go na zachód do firm zajmujacych sie profesjonalnym zakładaniem częsci tuningowych ,i zamówić 210 kucy na kole ,co da jakies 225 koni na wale .Mozecie potem szpanować ze macie super furę jedyną w kraju ....tylko poco?.Honda nie jest zainteresowana sprzedażąswjej technologii jakiemus burakowi z kraju kwitnacego ziemniaka ponizej kosztów produkcji,dlatego na Polski rynek przeznaczone są moto z serii NC 700przedstawiane jako Hitnad Hity prosto z Bangladeszu..i tyle w temacie .
Odpowiedzdajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...
OdpowiedzDokładnie, same pseudonowości a na dodatek importer przyoszczędził i nie wystawił się na Expo tylko teraz urządza "ekskluzywną" wystawę. Normalnie Honda szaleje.
OdpowiedzPewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?
Odpowiedzraczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej
OdpowiedzTyle, że firmy są zobligowane przez UE do produkowania motocykli z ABSem.
Odpowiedznie slyszalem o takim przepisie? - przeciez chyba na rynku jest sporo modeli bez abs albo z mozliwoscia calkowitego odlaczenia?
Odpowiedzmotocykl, który ma 240+ koni na kole to tylko w motogp, z cudami techniki i technologią kosztującą miliony, a nie 120 tysięcy... odnośnie power nakeda jest bardzo bliskich twoich wytycznych ktm super duke 1290 r, mocy ma nie wiele mniej, za to nadrabia momentem obrotowym, a i cena jest bardzo blisko Twojej granicy, bo ~65 tysi za sztukę... a jeżeli już wspominamy o zawieszeniu typu TTX i lepszych, o podwyższonych parametrach itp, to samo zawieszenie zaczyna się od 20 tys euro (profesjonalne zawieszenie do kupna, jakie mi się obiło o uszy to 50k euro)... także wszystkiego się nie da mieć za takie pieniądze, ale KTM jest jak najbliżej Twoich wytycznych... pzdr
Odpowiedzttx ma speed triple R - jezdziłem tym trzy godziny i byl b. dobry;zrobienie motocykla z silnikiem 240 - moze na wale a nie tylnym kole - jest jak najbardziej w zasiegou moto za 30 tys. euro (bmw ma ze 185), tyle ze trzeba by go bylo czesto wymieniac :), poza tym ceny motocykli wyscigowych nabija rama i zawieszenie - ale gdyby taki silnik produkowac w tysiacach egz. to kto wie?
Odpowiedz