Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeWięc R1 podzieliła los Fireblade. Lipa! Miejmy nadzieję, że kontrola trakcji zdziała cuda.
OdpowiedzJeśli to sa wszystkie zmiany jakie wprowadziła yamaha do R1 to ten model dalej bedzie obstawiał tyły w testach porównawczych i sprzedaży. Do lidera BMW S1000RR jej nadal kosmicznie daleko. Jeśli nowa R1 pojawi się dopiero w 2014roku to już mi żal yamahy.
OdpowiedzTylko w sprzedaży na większości rynków (w tym polskim) R1 jest drugim litrem w tej chwili od najlepiej sprzedających się po BMW. A zmiany wi GSX-R 1000 będą jeszcze mniejsze na przyszły rok, a CBR1000 już widzieliśmy - kosmetyka, ZX 10R po zmianie modelu zalicza w Europie i Stanach sprzedażową klapę, więc słabą masz teorię.
OdpowiedzCHOPIEEE ! GDZIE TO TY WYCZYTAŁES ZE BMW SPRZEDAJE NAJWIECEJ ,, CHYBA WE WŁASNYM SALONIE BMW ,,
OdpowiedzDodac jeszcze mozna, ze nie zmieniona mordka jest po prostu brzydka i nie pasuje do lansowania i to takze moze zawazyc na sprzedazy.
OdpowiedzPo co poprawiać ? Złe jest czy co.
Odpowiedz