Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNie rozumiem podejścia do motocykli tylko od strony mocy. W autach od dawna nie płaci się tylko i wyłącznie za moc, motocykle też to czeka. Jeżeli silnik będzie dopracowany i będzie na mieście spalał 0,5 l więcej niż 250cc, to nie będzie mnie obchodził fakt, że ma 30% mniej koni niż inne 600cc. Dla mnie będzie miał dodatkowe 25 KM (w porównaniu do 250cc) za cenę minimalnie większego apetytu. Najprawdopodobniej będę się przeprowadzał do "sporego" miasta (Londyn) i o wiele ważniejsze jest dla mnie spalanie/sensowna moc niż moc/spalanie-porównywalne-do-auta. Rozumiem podejście do motorów od strony pasji, ale są też ludzie o całkowicie innych potrzebach. W tej chwili nie jest produkowany model, który mi się chociaż trochę podoba, a który spala mniej niż 4,5l/100km....
OdpowiedzIrytujące jest to że te hondy mają zbiornik paliwa o pojemności 14 litrów, wszystko fajnie że spalają 3,7 l , ale gdyby miały zbiornik przynajmniej 20 litrowy nie miały by konkurencji.
OdpowiedzCBF 600 też jest zwykłym motocyklem bez bajerów, patrząc na dane techniczne te 700 powinny być tańsze, cbf jest w końcu o 30 KM mocniejszy. Jak zobaczyłem crossrunnera pomyslałem że będzie trochę droższy od transalpa a jest o ponad 10tys, taka sytuacja będzie z tymi 700, to podwójne sprzęgło brzmi drogo.
OdpowiedzNie zgadzam się z tobą. Crossruner i Tramsalp to dwa zupełnie inne modele i Crossrunner jako motocykl z wyzszej klasy jest droższy. Co innego jest w sytuacji Hondy CBF i nowych oszczędnych 700-tek. Wedlug mnie, nowe modele musza być tańsze od CBF-y, jeśli Honda Poland planuje sprzedawać ten nowy produkt. Jeśli bowiem za takie same pieniądze miałbym kupić 45KM 700cm, to wolę ponad 70KM 600cm, które jest bardzo udaną i sprawdzona konstrukcja, o niezwykle wszechstronnym charakterze.
OdpowiedzNa którymś z zagranicznych serwisów wyczytałem, że podobno ma kosztować poniżej 10 tys. euro, czyli w naszych warunkach pewnie bez rewelacji. Poza tym, ma być również wersja z klasyczną skrzynią biegów. Zapowiada się bardzo ciekawy sprzęt dla przeciętnego miejskiego motocyklisty, ale jeśli cenowo nie zbliży się do CBF 600, to raczej nie wróżę mu u nas sukcesu. Ale, kto wie?
OdpowiedzNa którymś z zagranicznych serwisów wyczytałem, że podobno ma kosztować poniżej 10 tys. euro, czyli w naszych warunkach pewnie bez rewelacji. Poza tym, ma być również wersja z klasyczną skrzynią biegów. Zapowiada się bardzo ciekawy sprzęt dla przeciętnego miejskiego motocyklisty, ale jeśli cenowo nie zbliży się do CBF 600, to raczej nie wróżę mu u nas sukcesu. Ale, kto wie?
OdpowiedzDokładnie tak - cena poniżej modelu CBF600N i klasyczna, manualna skrzynia biegów - i mielibyśmy bardzo ciekawy, uniwersalny motocykl. Teraz ruch po stronie Honda Poland. Albo zaproponuja sprzęt dla każdego w dobrej cenie, albo drogi bubel, który pokryje się gruba warstwa kurzu w salonach dilerskich. Zobaczymy już niebawem.
OdpowiedzW końcu jest jakaś nadzieja na moto dla ludzi, którzy kupują go jako alternatywę dla auta.
Odpowiedznc700x wygląda jak crossrunner...
OdpowiedzTo jest niemożliwe, aby te 700 kosztowały mniej niż cbf.
OdpowiedzNiby dlaczego? widzisz tutaj jakieś drogie rozwiązania? Po jednej tarczy na kole. Stalowa rama. Najzwyklejsze w świecie zawieszenie z przodu i z tył. Zwykły widelec o standardowej średnicy. Wahacz z tył to zwykła prostokątna stalowa konstrukcja. Zawieszenia bez regulacji. W przypadku nakeda wszystko ograniczone do minimum. Tylko silnik jest nowa konstrukcją, ale Honda wykorzysta te jednostkę do napędu aż 3 modeli, co obniży koszty. Aż się prosi aby cena nowego nakeda była niższa od ceny CBF600N.
OdpowiedzTo że się aż prosi o to by były tańsze od cbf nie znaczy że takie będą.
Odpowiedzdoskonale to brzmi. Takiego nakeda, jak NC700S, własnie nam potrzeba. Cena niższa od CBF600N i sukces jak w banku!
OdpowiedzZadnych przeciekow nt. cen?
Odpowiedz