Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzewszystko fajnie tylko szkoda ze zdjecia taka kaszana ....
OdpowiedzPorównywanie Multi 1200 do typowych przedstawicieli swoich klas mija się z celem i świadczy o niezrozumieniu sensu tego motocykla.To motocykl uniwersalny,który ma sprawiać radość swemu właścicielowi, w obojętnie jakich warunkach ( tor, ulica, szutry). I tyle, albo aż tyle. Nie wiem jak system zapięcia kufrów nowszej Multi 1200, ale w starszej 2010 działa wszystko znakomicie, pod warunkiem dokładnego dopięcia i sprawdzenia całości, wytrzymują spokojnie 2.30 km/h. Co do czasów, pewien pan na swojej Multi 1200S wykręcił 1.44-1,45 oczywiście na odpowiednich oponach, a na swoim Ducati 999 ten sam pan kręcił 1,43, o ile pamięć mnie nie myli , pomiar oczywiście "kostką".
Odpowiedzjaki wam się udało wykrecic czas multistrada na torze poznan i jakie były warunki ,opony znam Pirelli scorpion trail 2 ?
OdpowiedzWarunki były okej, ok. 18-20 stopni i sucho (w ostatnich naszych sesjach kropiło). Scorpion Trail 2, praktycznie nowe. Zrobiłem 1:56 według pokładowego laptimera. Na mojej prywatnej, 14-letniej SV650 robiłem 1:54, ale strach przed gruzowaniem sprzętu za 80k zł bierze górę ;)
Odpowiedz1:56 no to tak hmm jak na motocykl o mocy 160 km i masie 230 kg średnio na jeza ;) ciekawe jakby wypadła w starciu z sportowa 600 na tych samych oponach jadac bez zapasu gdziekolwiek bo przyspeiszenie nowe 600 cc maja podobne około 6 sekund z 100 km/h do 200 km/h tu przykład daytona 675 rocznik 2011 https://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI vmax maja tez bardzo podobny około 245 realnych licznik ze 260 + pokaze strzelam ze taka 600 byłaby w poznaniu szybsza o jakies 2-3 sek na tych samych gumach a tu wyniki przyspeiszen oraz vmax multistrady tej 150 konnej http://www.motorradonline.de/einzeltest/toptest-ducati-multistrada-1200-s-touring-motorrad-messungen/302334?seite=6 jak widać bardzo blisko na przyspeiszenie i vmax .
Odpowiedzna okregu o średnicy 46 m zrobiła czas 10,6 sekundy gdzie najlepsze sporty 600 cc robia po 10,2 sekundy tyle ze oczywiście opony różne .
OdpowiedzMiałem okazję dłużej pojeździć Multistradą i moje wrażenie jest takie, że rzeczywistość wygląda inaczej niż wyobrażają sobie to Włosi. Ten motor jest kiepski na każdym z wymienionych przez autora pól. Jazda tym na torze to dorabianie lotnych teorii do brudnych gaci, na drodze nerwowa i na dłuzszych dystansach niewygodna, w terenie równie dobrze poradzi sobie każdy inny motocykl sportowy. I do tego ta cena :/
OdpowiedzJeździłeś na torze? Zjeżdżałeś z asfaltu? Bankowo nie, więc takie forumowe kocopoły zostaw kolego dla swoich ziomeczków. Masz przykład chłopa który pierwszy raz na poznaniu zrobił 1:50 z groszami. To naprawdę szybko. W terenie poradzi sobie tak samo jak gumowy i pozbawiony chrakteru gs. Trasa? Jeżeli jesteś karłem, to faktycznie motocykl nie dla ciebie w każdym innym razie jest świetna.
OdpowiedzGarbaty jak ja karzeł też pojedzie, warunek, nie wolno być niedomarasem :-) hahahahha...Po prostu trzeba jeździć ( sprzęgło gazzz, ogień..) nie pedałować nóżkami...
Odpowiedzmultistrada 4 razy z rzedu zwyciężyła w pakes peak z tego co pamiętam , jest dużo wygodniejsza na dłuższych dystansach niż r1 ,na torze jest znacznie szybsza niż honda africa twin i wśród tego typu motocykli jest zdecydwanie jednym z najszybszych "suwów"z drugiej strony niema szans raczej na torze z sportami ,jest mniej wygodna na trasie niż goldwing itd . na prostych równie szybka co nowe sportowe 600 ,wiec czy kiepski to bym nie powiedział spróbuj sobie porównac dowolnego sporta z multirstrada w teście obejmującym pare roznych aspektów takich jak wygoda ,jazda po torze , w terenie i by się okazała ze multistrada wygrałaby 2:1 bo sport byłby lepszy tylko na torze ,.pozatym w trasie w terenie dostał by baty wiec niesadz tych swoich kitów ,porównanie gold winga do multistrady i znowu multi wygrałaby 2:1 bo goldwing byłby lepsze tylko w leniwym toczeniu się na długich trasach pozatym multi by go wykosiła w każdej innej dziedzinie jak jazda po torze osiągi i w terenie , porównując do gs 1200 znowu multistrada wygrałaby 2:1 bo gs by się okazał lepszy tylko w terenie na torze multi by wygrała lepszym zawiasem i mocniejszym silnikiem na trasie byłby powiedzmy remis wydaje misie ze to raczej twój wpis to dorabianie lotnych teorii do brudnych .... multistrada jest dobra we wszystkim ale w niczym nie jest najlepsza jest wolniejsza od najszybszych motocykli gorsza w terenie od stricte enduro mniej wygodna od stricte wielkich krążowników które zamiast siodła maja hamak i żeby je zlozyc w zakręt potrzeba cała rodzina przejść na jedna strone ale z każdym ztych typów motocykli wygrałaby w teście obejmującym kilka różnych aspektów jazdy i gdybym stał przed wyborem kupna czegos uniwersalnego to sport i gold wing odpadły by jako pierwsze w kolejnoci a multistrada na bank by przeszła do finału .
Odpowiedz