Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeRacja, jak już jakaś kalka utkwi w głowie, to trudno się jej pozbyć... Dzięki!
OdpowiedzJak ktos mowi, ze ABS jest niebezpieczny czy bezuzyteczny to jest zwyczajnym debilem. Obojetnie jaki kozak we wsi jestes, ABS hamuje lepiej niz ty. No ale zaraz zaraz..Jak masz ABS to przeciez gumy nie mozna palic i przyszpanowac przed chlopakami na rogu a to lipa no nie - myslenie cymbalow heh
OdpowiedzNaprawdę tak uważasz czy udajesz że brak ci dostępnej wszędzie wiedzy? System ABS wydłuża drogę hamowania. Ot jest fakt a nie żadna wiedzą tajemna. Drugi FAT to to że jest szansa manewrowania przy działającym ABS-ie. Czyli coś za coś. Widocznie większość woli krótsza drogę hamowania niż możliwość manewrowania w sytuacjach awaryjnych.
OdpowiedzKiedys tez tak myslalem ale jak zaczalem używać - Zmieniłem zdanie. Żaden z moich znajomych nie potrafi zachamowac na tak krotkim odcinku co ja z DOBRYM ABS. Boja sie na normalnej drodze przy duzej prędkości gwaltownie do oporu wcisnac klamkę i jeszcze utrzymywac jednoczesnie tylny hamulec na granicy przyczepnosci. NIE jestesmy zawodnikami GP. 4
OdpowiedzCo za bzdura. Kontestować zawsze można ale Ci co to robią prawdopodobnie jeżdżą starszymi maszynami i nie mają pojęcia na ile technika może zwiększyć bezpieczeństwo.Kiedy zaś kupią sobie nowszy sprzęt To wychwalają np ABS pod niebiosa.Czasami też z powodów nieznanych krytykują nadmiar elektroniki.Prawdopodobnie chodzi o udowodnienie ,że są wszechmogącymi super kierowcami a głupia elektronika im nie dorównuje a do tego wręcz przeszkadza.W przyszłości kiedy ceny za te cuda techniki spadną i staną się one wszechobecne nikt nie będzie na nie patrzył krzywym okiem a wręcz będzie ich pożądał. Na szczęści firmy motocyklowe wszczęły swoistego rodzaju "wyścig zbrojeń"i mamy coraz więcej mądrych rozwiązań.
OdpowiedzWystarczy ABS i prosta kontrola trakcji, reszta to "szykuj się na wydatki'.
OdpowiedzDokładnie. Dodałbym tylko czujnik złożenia stopki, czasem ratuje tyłek :)
OdpowiedzW hondzie jak wrzucisz 1 bieg z otwartą to moto gaśnie.
OdpowiedzZa bardzo kombinujecie z tym C-ABS. Combined znaczy połączony.
Odpowiedz