Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeFajny sprzęt dla początkujących. Po jakimś czasie zaczyna jednak brakować mocy i przydałoby się te extra 30KM. Jeśli szukasz motocykla na dalsze wypady to polecam coś "większego", ponieważ z pełnym załadunkiem traci swoją zadziorność i jest po prostu wolny. Jednak do miasta i do "szpanu" nadaje się idealnie! Do 130 km/h zbiera się super i spod świateł można wystrzelić jak z procy!
OdpowiedzChciałbym kupić sobie taką maszynę. Jestem początkującym, choć nie młodym "motorzystą", będzie to mój pierwszy motocykl. Mógłby ktoś podzielić się wrażeniami z jazdy ER6-N?
OdpowiedzBędzie świetny na pierwsze moto. Świetny i znacznie lepszy od alternatywnych maszyn w tej klasie. Zobacz sobie numery motocykla czy świata motocykli od 2006 roku, regularnie ER6 wygrywa testy porównawcze.
Odpowiedzzdecydownie za slaby bedzie po tygodniu ci braknie mocy,lepiej kup r1
OdpowiedzProponował bym dwie R-jedynki zespawać w jedną, a ER6 wozić w plecaku. Tak na wszelki wypadek :) Pozdrawiam
OdpowiedzNaprawde fajny motorek. Jak napisalem maly zwrotny i sprawia wrazenie lzejszego niz w rzeczywistosci, bylem zaskoczony jak latwo sie go prowadzi (pierwszy motor jakim jezdzilem). Ladnie ciagnie od samego dolu i fajnie brzmi nawet na fabrycznym wydechu, choc powyzej 9000 tys obrotow traci "oddech" Na kolo tez pojdzie i to "z gazu". Sprzeglo pracuje lekko, i latwo je wyczuc, do tego klamka ma regulacje (duzy plus), hamulce ok, ale jednak troche "drewniane". Spalanie wyraznie nizsze niz w konkurencyjnch 600-650tkach. Na niskich obrotach (np na 2gim biegu, jadac powoli na placu) potrafi szarpac, to jednak tylko 2 cylindry i to w rzedzie, trzeba go wyczuc. Jak dla mnie ma za waska kierownice ale to da sie zalatwic wymieniajac na "Superbike" szersza i bardziej plaska. Jezeli chodzi o zawias to nie loilem po winklach pelnym ogniem, mysle ze na 1dna osobe jest ok. Naprawde chcialem go kupic, ale podczas jazd probnych pojezdzilem jeszcze GSR-em, SV-ka i starsza ZR-7 no i SV-ka mnie najbardziej ujela, niemniej ERki tez bym nie zalowal.
OdpowiedzFajny sprzet, jezdzilem nim troche w czasie kursu na "Prawko" zwrotny jak rowerek, latwy w prowadzeniu, ale dosc dynamiczny. Przymierzalem sie do zakupu, ale w ostatecznosci wygrala SV650s... Kawa miala zbyt wyprostowana pozycje i troche za duze wibracje silnika jak dla mnie.
OdpowiedzSV zawsze był i będzie potężnym rywalem. ER to doskonały sprzęt do nauki. Szkoda, że część szkół jazdy nadal praktykuje używanie Wektorów. Pozdrawiam
Odpowiedzdeugie zdiącie od góry. czy ktoś wie gdzie można kupić takie oponki :-) kozaki. pozdro
Odpowiedzte żółte opony to fotomontaż jak dla mnie dym z gumy jest biały więc normalnie była opona czarna. ale faktem jest ze fajnie to wyglada :p
OdpowiedzFirma BFGoodrich oferuje kolorowe opony do samochodów, ale o motocyklowych mi nic nie wiadomo, z pomocą przyjdą pewnie zagraniczne serwisy aukcyjne. Robią też gumy dymiące na kolorowo i idę o zakład, że w Polsce znaleźli by się na to nabywcy:) Pozdrawiam
Odpowiedz