Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzewitam mam problem z zipp shock jest to seryjna 50 tka jak przygazuje mu na maxa to strzela z gaźnika takie przerwy i raz jedzie 55 a raz 75,89 km,h jak zimny to pali ładnie bez gazu jak rozgrzany to trzeba mu dac gazu zeby odpalił rozrząd jest dobrze ustawiony co to moze byc
Odpowiedzwitam mam na sprzedaż fajny motorek którym jest zipp shock 110 cm motorek mam juz ponad 3 lata wiadomo cos tam się psóło ale zawsze zostało to naprawione w serwisie zrobiony tuning wizualny podswietlenie tylnego koła listwą ledową niebieskie postojówki i ledowe migacze strzałki z tyłu podswietlana tablica na niebiesko nowy akumulator orginalny bosch 9A za którego dałem 145 zł wsadzona przedna zębatka 17 z z tyłu 37 zebów shock ma mniejszą moc lecz nie dużo bez problemów staje na koło v max jaki nim osiągnełem na prostej drodze bez dziur to 127 km h do 80 km zajeło mi 11 sekund zainteresowanych zapraszam do kupna moje gg 39763857
Odpowiedzwitam moze ktos pomoze mam zipp shock z silnikiem 110 cm do tej pory było wszystko ok bez zadnych problemów miesiąc temu był czyszczony gaznik i regulowany opdala dobrze ładnie cyka lecz jak jade i rozpedze sie do 70 to robi tak jakby niedostawał paliwa czy cos a przedtem było dobrze wczoraj wymieniałem olej na 10w50 syntetyk bo tylko taki mieli w sklepie gażnik jest od seryjnej 50 cm3 co może byc proszę o pomoc duże piwo z mojej strony. Emil
OdpowiedzWymień świece.
Odpowiedzwitam moze ktos pomoze mam zipp shock z silnikiem 110 cm do tej pory było wszystko ok bez zadnych problemów miesiąc temu był czyszczony gaznik i regulowany opdala dobrze ładnie cyka lecz jak jade i rozpedze sie do 70 to robi tak jakby niedostawał paliwa czy cos a przedtem było dobrze wczoraj wymieniałem olej na 10w50 syntetyk bo tylko taki mieli w sklepie gażnik jest od seryjnej 50 cm3 co może byc proszę o pomoc duże piwo z mojej strony. Emil
OdpowiedzWitam serdecznie. Może ktoś z użytkowników Zippa Schock mi pomoże? Mam ten motor od niedawna, ale mam z nim problem. Na początku rusza normalnie, ale po przejechaniu kilku kilometrów, jak chcę ruszyć np. z pod świateł, to po wrzuceniu na jedynkę gaśnie. Albo traci moc, albo szarpie. Potem też słabiej odpala z kopa. Wczoraj był w serwisie i był czyszczony gaźnik i regulowany, ale to nic nie dało. Mógłbym to zwalić na tropikalną pogodę, ale tak też się działo wieczorem, kiedy było chłodno. Czy ja nie umiem ruszać? Jak się powinno ruszać? Jak wrzucać pierwszy bieg i ile dodawać gazu? Czy dodawać jak jeszcze nie puściłem całkowicie sprzęgła? Wiem, ze ten motor ma kranik do paliwa w gaźniku, a gaźnik nie ma jakiegoś filtra do ruszania i zmiany biegów. Czyli najprymitywniejsza konstrukcja. A moze on nie jest w stanie bez odpoczynku przejechać więcej jak 10 km? Jak już ruszę, to jadę bez najmniejszych problemów, tylko ciągle mi zdycha na skrzyżowaniach, jak staję i chcę z luzu wrzucić jedynkę. Już mnie to irytuje, bo muszę zaraz złazić na chodnik z każdego skrzyżowania. Poradźcie coś. To mój pierwszy motor i nie mam o tym pojęcia. :( Generalnie jest na dotarciu, ma przejechane około 30 km. Dziś dojechałem nim z Serwisu w Rembertowie na Targówek - około 9 km. i zaczął zdychać. Na N chodzi, a po wrzuceniu jedynki gaśnie. Odebrałem go właśnie z przeglądu. Ma benzynę E98, więc nawet jak chrzczona, to powinna dawać radę (BP) i mam nowy olej oraz wyczyszczony gaźnik. Zauważyłem także, że po takiej jeździe trochę mu słabną czasem obroty na N i też zdarza mu się przygasać, ale rzadko, więc tym się lepiej nie sugerować. Jutro jeszcze spróbuję na zimno nim pojechać, a jak się rozgrzeje i nie będzie chciał odpalać, to podkręcę mu śrubą obroty na N. Czy wy też na początku mieliście takie problemy z ruszaniem?
OdpowiedzJeżeli masz problemy z ruszaniem i jeszcze sie nie nauczyles, to jak ruszasz z miejsca sprobuj sie najpierw noga odepchnac, wtedy Ci bedzie latwiej i motor Ci nie powinien zgasnąć. na poczatku kazdy mial problemy z ruszaniem wiec nie musisz sie martwic, nauczysz sie. a jak na skrzyzowaniu Ci gasnie przy zwyklej zmianie biegu... no to nie wiem, moze nie dociskasz do konca sprzęgła. gazu nie boj sie dodac wiecej, lepiej zeby Cie troche szarpnal niz zeby zgasł na środku, a z czasem i tak go wyczujesz. Śrubkę od obrotów też wlasnie mozesz podkrecic, to tez moze Ci dac troche.
OdpowiedzDzięki. Już się nauczyłem. Albo dawałem za mało gazu i gasł, albo dawałem wystarczająco gazu, ale za szybko puszczałem sprzęgło, wtedy szarpnął i gasł. Już dobrze opanowałem ruszanie - daję odpowiednio wysokie obroty i powoli puszczam sprzęgło. Wtedy mi się nie udawało bo puszczałem szybko sprzęgło, tak jak się to robi na wyższych biegach w czasie jazdy. Wreszcie jazda jest prawdziwą przyjemnością :)
OdpowiedzJa też od nie dawna jestem użytkownikiem tego modelu i nie miałem takiego problemu .
OdpowiedzMam do sprzedania zipp shock. Wszystkie informacje pod linkiem :http://allegro.pl/show_item.php?item=2321682287 w razie pytan pisac na gadu : 7382651
OdpowiedzRównież mam takiego na sprzedaż. Przebieg 8000, nigdy mnie nie zawiódł. Zadbany, do obejrzenia w Warszawie.
Odpowiedzczy oferta dalej jest aktualna?jeśli tak to proszę o kontakt 664 703 430
Odpowiedzaktualna, odezwę się jutro
OdpowiedzMam do sprzedania Zipp Shock 50 .... Przebieg 5000 km .. w 100% sprawny, wymieniony modul na sportowy, osiaga predkosc do 80 km/h . Cena do uzgodnienia . Zapraszam po wiecej informacji. adamfreak@interia.pl lub nr tel. 781213676.
OdpowiedzWitam . Czy mogłabym zobaczyć kilka fotek motoru. jeśli jest nadal aktualna sprzedaz .
Odpowiedzhejka wszystkim ;) mam problem z Zippem ;( raz jak jechałem to po prostu przestały mi działac kierunkowskazy z przodu i z tyłu i jeszcze mi nie swieci jedna lampa ta boczna z lewej strony a tak to wszystkie lamy dzialaja długie, ktotkie, stop. Nie jest to wina napewno przerywacza bo kupiłem nowy i dalej to samo prosze o pomoc z gory dziekuje ;)
Odpowiedzmoze sprobuj cos przy kostkach podopinac, ja mialem taksamo tylko ze mi wgl cala elektryka nie dzialala, i jak przekrecalem kierownice to mi dopiero stykało. moze to kostki gdzies pod kierownica albo gdzies indziej ;)
OdpowiedzSprzedam Zippa Shocka, stan idealny, przejechane 4500 km. Jeszcze mnie nigdy nie zawiódł. Cena 2.800 zł.
OdpowiedzA ma ktoś może na sprzedaż Zippa ??? Dzięki za odpowiedzi ... :)
Odpowiedzsiemka ja mam zippa shocka odblokowanego jedzie 80 km/h przejechane ma 4500km cena do uzgodnienia zapraszam
OdpowiedzFajnie. A jakieś foto czy coś ... ???
OdpowiedzW serwisie powiedzieli mi że nie da się zrobić steleża na kufer do shocka, ale jednak by mi sie bardzo przydał i chcę go zrobić sam. Moglibyście mi podpowiedzieć jak go zrobić , do których śrub zamocować ? albo jakies zdjęcie lub filmik z tym ? przeszukałem juz internet i nic nie znalazłem
Odpowiedzsiema mam od jakiegoś czasu ten motorek na zegarze wyskskuje już że nie ma paliwa a i tak jest jeszcze w baku. w ksiązeczce pisze że jest jakieś dodatkowe 2 lity . o co chodzi ??????????
Odpowiedzzobacz czy masz podpięte kostki pod kierownicą, moze to być sprawa wlaśnie styków .
OdpowiedzZipp Shock, przynajmniej moja wersja (rocznik 2009) tego motorku ma pojemność zbiornika 4,5 litra (sam sprawdzałem). Podobno rocznik 2010 ma 5,5 litra, tak piszą ich posiadacze oraz jest tak napisane w danych. Dziwne... Niby różnica tylko w roczniku, a pojemnością bagu się różnią. W motorach/skuterach przy małych zbiornikach trudno jest oszacować ilość paliwa, zwłaszcza, gdy się nim jedzie. Najlepiej to go odpalić i pozostawić na chodzie przez chwilę. Wtedy powinien Ci pokazać poprawny lub zbliżony poziom paliwa. Możesz mieć zepsuty wskaźnik paliwa, wtedy radzę Ci patrzeć na obrobione km albo co jakiś czas zaglądnąć do zbiornika.
Odpowiedzile wtyczek ma moduł w shocku ? bo chce kupic odblokowany a nie wiem dokladnie jaki pasuje
Odpowiedzhttp://allegro.pl/70-ccm-modul-do-fmb-atv-quad-ogar-salmo-shock-king-i1686882280.html masz i se policz
OdpowiedzMam Zippa i po ściągnięciu blokady, mi idzie 75 Km. Była ściągnięta na przeglądzie po 1000 km, ale ja tego nie widziałem i po tych waszych komentarzach, co gadacie, że leci do 90 km, to coś mi tu nie gra, albo mi go nie zdjęli, albo się przechwalacie. Pod każde wzniesienie górzyste, wjeżdzam to momentalnie traci moc, zamiast tracić go powoli, a po prostej idzie jak szalony, ale tylko 75.
OdpowiedzMam Zippa i po ściągnięciu blokady, mi idzie 75 Km. Była ściągnięta na przeglądzie po 1000 km, ale ja tego nie widziałem i po tych waszych komentarzach, co gadacie, że leci do 90 km, to coś mi tu nie gra, albo mi go nie zdjęli, albo się przechwalacie. Pod każde wzniesienie górzyste, wjeżdzam to momentalnie traci moc, zamiast tracić go powoli, a po prostej idzie jak szalony, ale tylko 75.
OdpowiedzTeż mam zippa mam 5 tys przejechane i na zablokowanym z górki sunie 70 raz mi się udało 80 z niego wycisnąć ale myślałem że zaraz silnik wyskoczy:-)
OdpowiedzMam Zippa Shock i mam pytanie ? Czy można przerobić objętość silnika z 50cm na 110cm i czy cylinder będzie pasował ?
Odpowiedznie możesz. mozesz pezerobić na 72 albo 88 ale żeby mieć 88 musisz kupić cały zestaw 110 celinder,tłok,głowice,zawory itp iść do tokarz żeby ścioł o 3,7mm cylinder od strony głowicy i masz 88 a żeby mieć 110 musicz wymienić wał bo ma większy skok i łańcuszek rozrządu na 82 albo 84odniwa teraz niepamiętam.
Odpowiedzwitam mam zippa shocka od nie dawna i ledwie najeździłem nim 90,0 km .Według mnie troche za słabo ciągnie. Chciałbym sie dowiedziec jak mozna zdjac blokady??? I czy wogule jakieś są???
Odpowiedzjest moduł tam gdzie paliwo w tym shocku kup odblokowany moduł i go zamien będzie miał więcej mocy i będzie szybszy
OdpowiedzO ILE BEDZIE MNIEJ WIECEJ SZYBSZY? PO DOBMO SĄ JESZCZE Dwie blokady w tłumniku i gaźniku
OdpowiedzPrędkość zależy od modułu, a co do mocy - się nie zgadzam. KM to nie jest moc. Zmieniając moduł, nie zwiększa się KM czyli nie zwiększa się moc, bowiem motorowery mają określoną liczę(bowiem 5 lub 7 KM). Co najwyżej jest to dzięki modułowi, który zwiększa prędkość i przyspieszenie, dlatego ciągnie :)
Odpowiedzcoś chyba kolego mieszasz, ja kupilem i zmienilem moduł na odblokowany , jest o wiele mocniejszy i ciagnie na 2 nawet do 40 km/h. takze jak zmienilem moduł to podkręcił mi on obroty o kilka tysiecy, czyli zwiększyła się moc motoroweru.
OdpowiedzSą, odczuwać jest to przy ruchu manetką. Ja wymieniłem moduł(chyba ok 50 zł) i śmiga do 100km/h.Bardzo przyjemne i miłe przyspieszenie na 2(do 40km/h) i na 30(do 75km/h). Polecam zmianę modułu od Peugeot'a dla osób, które myślą w przyszłości o A1 czy A. Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem zipp'a shocka, którego mam 8 miesięcy(od sierpnia 2010) proszę pisać na email: kswiecicki@gmail.com Chcę sprzedać, ponieważ planuje kupić 125cm3
Odpowiedzdzieki za rade ale wiesz o tym ze mozesz zmienic cylinder i tłok
Odpowiedzwiem, ale jest to zbyt duży koszt, chcąc kupić sobie yamaszkę, 125 cm3 xD Zipp był takim do nauki jazdy do manualnej. Niestety nie wszystko można chwalić. Mała wytrzymałość łańcucha (luz był zbyt duży po 2700 km). Mając ok 4700 km kierunkowskazy mi się rozje***y, ciągle przepala mi się żarówka pozycji i świateł drogowych. A poza tym tylna część skutera (błotnik razem z tablicą) często mi się odkręca.
Odpowiedzco do łańcucha sam sobie go musisz napinać po pewnym czasie. Ja mam przejechane ponad 7000 i chyba ponad 10 razy napinałem. nawet jest tam rysunek jak to sie robi (chyba) :) . Mi schock po przejechaniu około 5500 km śmiga ponad 80 na prostej . A co do kierunków i lampek nic mi sie nie stało :P
Odpowiedzzipp shock emil mam problem z shockiem spadł mi łańcóch i go spowrotem założyłem jak spadł łancóch to strzelił mi karter i troche pęk odpaliłem chciałem ruszyc i i szarpie na biegu co to może byc niemam pojęcia może ktos pomoże to moje gg 25348813 chętnie podyskutuje czekam
Odpowiedzzepsuła ci się skrzynia biegów też tak miałem
Odpowiedzja mam to maszynke pół roku. mam zrobioną przekładke na 72cm3 wymienione zebatki oraz modół. mam zrrobione 2000 tyś kiloetrów i nigdy nie uwierze ze ta maszynka rozpędzi sie do 130 km/h ja jade maks 92 z gps sprawdzane;)
Odpowiedzoryginalny silnik zipowski 50 cc modul od silnika 110 cc automata do tego kolanko od 110 jak i gaznik + filtr powietrza stozkowy skrzynia 0-1-2-3-4 vmax na oryginalnych zebatkach to 90-95 km/h planowane przeróbki wymiana zebatek na troche wieksze mianowicie na walku zdawczym a jak nie silnik 125 cc tyle ze trzeba na takie cos powzmacniac mocowanie silnika bo przy takiej mocy uchwyty tego niewytrzymaja i mozemy czasem zgubic silnik slabe uchwyty beda tez wywolywac wieksze wibracje przez co plastiki beta nam brzeczec ;p
Odpowiedza jakie masz zębatki? ile zębów ?
OdpowiedzWitam! Jestem posiadaczem Zipp'a Shock'a od połowy sierpnia, bieżącego roku. Przez 2,5 miesiąca użytkowania nie mam żadnych zastrzerzeń do maszyny(jedynie elektronika, ale łatwo z nią sobie poradzić). Bardzo mi się podoba wizualnie i mechanicznie. Na BLOKADACH śmiga do 70km/h jak dobrze się nim "bójnie". Zastanawiam się nad zdjęciem blokad na początku przyszłego sezonu, za czym wiąże się strata gwarancji. Czy warto? Chciałbym dowiedzieć się, ile skuter ma blokad, niektórzy twierdzą, że 3(module, tłumiku i gaźniku), a niektórzy, że tylko 1. Po zdjęciu blokad podobno przekracza 100km/h :) W lato, po objeżdżeniu się bez blokad, zamierzam zmienić go na 80cm3.
Odpowiedzjak sie dba tak sie ma przy dotarciu pierwsze tysiac kilometrów nie przekraczłem 50km/h chińskie tez moze polecam zippa shocka daje rade nie podniecajcie sie tak tymi japonczykami bo niektóre marki tez składaja w chinach nawet czesci robia w chinach . pozatym jak kupisz motorower nawet japonski i przy pierwszycvh jazdach bedziesz dawał l mu w gaz i przekraczal dlugie trasy i godzinami jesdzil to juz masz po japoncu i chinolu tez docierac trzeba z glowa
Odpowiedzsiemka mam zippa od wiosny wymieniłem modół cdi odblokowany sportowy i na prostej idzie 80km/h z górki badz z wiaduktu 90 max
Odpowiedztylko głupi kupuje to chińskie g.......
Odpowiedzg....?! kolejny pojeb z przerostem ambicji, ja kupiłem go okazjonalnie za 2000 zł od laski (przebieg tylko 342km !!) i gdy nabiłem 1000 km to zamontowałem moduł odblokowany ;D za 40 zł pięcio bolcowy jest o połowe mniejszy od oryginalnego ale za to teraz zippek jedzie na prostej 75/80 kmh a z małej górki wskazówka weszła na wskaźnik od długich świateł ;D jechał ok 95/100 km/h ps. jeżdże na Vpower racing ;D pali mi go tylko 2 l na 100 ;P
Odpowiedzi ja jestem zadowolony, choć chciałbym zmienić zębatki żeby był silniejszy
Odpowiedzskróciłam zębatkę, szałowej różnicy nie ma ale rzeczywiście jest zrywniejszy.
Odpowiedzmagellan to nie jest kopia kingway'a street'a bo zipp shock poszedł szybciej z produkcji jakis rok przed kingway'em a co do tego co lepiej kupic shocka czy streeta ??
OdpowiedzPolecam shocka ;] Jeździłem na obu modelach ponieważ ja dostałem shocka a brat strreta i była znaczna różnica w motorowerze. U brata zaraz połamała się obudowa a w moim już dwa lata wszuystko jest okey ;] ogólnie shock idzie mi 70 km\h zablokowany a jego 60 m\h shock jest zrywniejszy .
OdpowiedzMam Zippa Shocka o 6 miesięcy, teraz zdejmumje blokady, na prostej wyciąga mi 60 km/h ;d ciekawe jak będzie odblokowany ?! ;]]
OdpowiedzNo dobra... Ale dalej nie chce mi się wierzyć że to tyle jedzie.. W chopperze mam ten sam silnik nawet z zestawem 72 i tyle nie idzie. Jest mocniejszy od oryginalnej 50cmm ale na prędkości wiele nie zyskał.
Odpowiedzsiema mam shock i zdjołem my blokade na moduł 4t strret charts moge ci szczerze powiedziec że sypie nim setke ale przeważnie jezdrze nim na 3 biegu bo 4 nie opłaca mi sie włączac na samych obrotach buja 60 km/h
Odpowiedzja tam mam go od miesiaca i przejechalem 120 km ( malo ale bylem jeszcze na wyjezdzie ) szczerze to na prostej na blokadach pojechal 55km/h ale czulem ze to jeszcze nie wszystko co potrafi tyle ze nie chcialem go mordowac bo go jeszcze docieram
Odpowiedzmój zipp shock na prostej bez problemów 80 km/h a nawet więcej:)
Odpowiedzale odblokowany tak ? ile max ci pojechal bez blokad ??
Odpowiedzmoj tez nie zyskal wiele jak załorzyłem sam cylinder ale jak wymieniłem modół zapłonowy to od razu mu dodało mocy
OdpowiedzJak nie zobaczę to nie uwierze w to wasze gadanie
Odpowiedzto sobie kup zippa i sam sprawdz;p wszystko dla ludzi
Odpowiedzjak bede mial czas to nagram filmik musze tylko jeszcze raz gps załatwić:) wtedy dasz mi maila i ci pokaze:)
Odpowiedzeflikone , to wez wrzuc tutaj na portal ten link z filmem na youtubie , ok?? no lepiej bedzie, nie beda sie ciebie potem wszyscy pytali ;) ja tez ciekawy jestem :P moze muj sobie podrasuje i tez bedzie tyle pedzil :D
OdpowiedzCiekawe co to był za gps... Pomyśl sobie.. gdyby leciał 130 to wziął by bez problemu Suzuki RG80 które leci te 115. Po 1. Nie możliwe jest żeby chińskie moto i do tego czterosuw wziął dwusuwowego japońca. Po 2. Jeżdżę już 5 lat i nie widziałem jeszcze takiej górki żeby przy zjeździe z niej prędkość wzrastała o 40km/h. Też mogę napisać że mój Kinroad leci z górki 150 ale wiadomo że to kompletna bzdura.
Odpowiedzdobra spoko tylko to suzuki jedzie 115 na prostej a z solidnej gory to pewnie ze 140 poleci nie wierzysz nie wierz ja mam frajde jak jade i biore wszystkie autaa
Odpowiedzsuzuki z górki nie pujdzie 140 bo to dwu sów
Odpowiedz