Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzenajlepszy płyn hamulcowy moim zdaniem to K2 Dot4 http://bit.ly/1776_K2Dot4 a Wasz??
OdpowiedzW nawiązaniu do ostatniego akapitu czyli dual CBS. Jak w tym przypadku postępować? Owszem można kupę kasy zostawić u złodziejskiego serwisanta, ale można to zrobić samemu. Zasada jest zapewne taka sama. Tył, lewy przód, prawy przód? Na logikę chyba tak by musiało być. Proszę o info.
OdpowiedzJa zapłaciłem 250 zł i w serwisie mi nie wymienili, jadę dzisiaj z awanturą, a znalazłem coś takiego wg serwisówki Hayness’a. Oczywiście płyn powinien być wymieniany regularnie, czyli co 18 tysięcy kilometrów. Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego. Dźwignią hamulca nożnego („tylnego”) odpowietrzasz kolejno: 1. Prawy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający. 2. Lewy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający. Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek – „secondary master cylinder”) 3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego – znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem. 4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym. I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć „trzecią dłoń” do pompowania płynu. Życzę powodzenia
OdpowiedzWitam a jak mi ten tloczek się zablokował i nie chce się ruszyć to co mam zrobić..?
Odpowiedzzestaw do odsysania można zrobić za 1,40zl strzykawka, najwieksza w aptece 40gr cewnik 1 zł :) odcinamy końcówkę rurki cewnika i przykleimy kropelką do strzykawy ( wcześniej na ciepło przyłożyć i uformować rórkę w miejscu klejenia) - bedzie to zestaw do odsysania, reszta cewnika to rurka do kalamitki (pasuje idealnie) i pojemnik na mocz DOT4 :)) pzdro
OdpowiedzDoooobreeee...a ja już byłem bliski kupienia jakiegoś gówna z allegro za 60 zł :D
Odpowiedzja tam slyszalem tylko i zamianie wody wino,ale to byla tylko przypowiesc wiec czy byla na faktach tego udowodnic sie nie da ,chyba zeby z Jezusem pogadac.
OdpowiedzWitam wszystkich. Czy posiada ktoś może serwisówkę jak wymienić płyn hamulcowy w Hondzie X11, to jest dual CBS,przedni jest okey,ale tylni jakiś taki słaby,czy może taki ma być? Wielkie dzięki za pomoc.
OdpowiedzPanowie kiedy jest porzadne rozpoczecie sezonu?
Odpowiedzhahhaahhahahah dobre z ta woda z benzyny. a tak powaznie to jaja sobie robisz czy naprawde tak myslisz?
OdpowiedzNie zrobi się. Jak niby miałaby się zrobić?
OdpowiedzPanowie a jezeli zalejemy bak do pelna na zime to nie zrobi sie woda z benzyny?
Odpowiedzja słyszałem że jak się wodę utlenioną zaleje do pełna i zostawi na zimę to na wiosnę będzie benzyna ale żeby z benzyny zrobiła się woda to nie słyszałem
OdpowiedzOj misie misie.... wiedzą że dzwonią dzwony ale nie wiedzą w którym kościele. Mimo, że wg. producentów benzyna w temperaturach pokojowych jest stabilna a jej rozkład możliwy jest dopiero w wyższych to i tak po dłuższym okresie stania zaczyna sie rozpadać na poszczególne frakcje. To raz a dwa to to, że jeśli ktoś zatankował "chrzczone" paliwo z innymi domieszkami to w przypadku gdy te domieszki są cięższe od benzyny to osiądą z czasem na dnie baku i przy pierwszym uruchomieniu pojazdu zostaną zassane do gaźnika/układu wtryskowego. Ponieważ będą płynem to nie ochroni przed nimi filtr paliwa. BTW. A czy wiecie, że benzynę powinno się tankować zostawiając ok. 10% pustej przestrzeni w baku? To taka ciekawostka...
Odpowiedzgit to mój stary motor jak się prezentuje ?? lol
Odpowiedz