Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeWygląda bardzo ładnie, nie wiem czego się czepiacie, a tak jak ktoś napisał mocy ma więcej niż sv czy er 5. z tą wagą to troche lipa ale nie ma rzeczy doskonałych ...
OdpowiedzPrzeciez ma wieksza moc od SV650 i ER6 a waga no coz troche ciezszy ale czy to ma az takie znaczenie. Schudnijcie 10kg nie bierzcie pasazera i cieszcie sie jazda:) Pozatym jakimi motorkami latacie , ze nazywacie to badziew ? Ja sie woze ER6n a wazy z plynami 200 kg i mysle , ze ten gtr650 to calkiem fajne moto tylko ta nazwa Hyosung brzmi dziwacznie ...
Odpowiedzno badziew. ale .... cena napewno bedzie odpowiednia i sadze ze dobra.
Odpowiedzcoraz lepiej, teraz tylko dieta i looz, silnik o mocy podobnej do SV650
OdpowiedzO bosh... Koreańczycy to potrafią robić tylko Mikrofalówki i telewizory xD buahaha... zero szans z konkurencją!
OdpowiedzChciałbym powiedzieć , że to są niezawodne motocykle . Miałem przyjemność poruszać się takim po polskich drogach i jakoś bardzo przyjemnie się jezdziło , na trasie jak i w mieście . Motocykl nie zawiódł mnie ani razu więc złego słowa powiedzieć na markę nie mogę....
OdpowiedzMamy adzieję, że w najbliższym czasie przeczytamy test porównawczy tej maszyny z konkurentami. Ciekaw jestem czy na torze da się tym skręcać hihihihi Proponuję zrobić test drogowy na odcinku 50 000km.
OdpowiedzW październikowym MOTOCYKLU jest test porównawczy wersji naked z Er-6, Monsterem 696, Aprilią Shiver
Odpowiedztroszkę ładniejszy, kaszalot w konserwie ;P
Odpowiedzkupiłem własnie coś takiego, przesiadka z tdm 850 99r , fajnie sie jezdi tym badziewem silnik tez fajny ładnie hamuje, raka mi sie nie podoba , kupiłem od kolegi , 8000 tys klm ani razu go nie zawiódł , 0 problemu. zobaczymy . pozdr
Odpowiedz