Hyosung GT650R na 2009
Koreańska 650 -tka w końcu dostała wtrysk paliwa, ale nadal brakuje jej mocy i drastycznej kuracji odchudzającej.
Koreańska firma S&T Motors Co. Ltd, bardziej znana jako Hyosung, ogłosiła wypuszczenie na rynek nowej ewolucji GT650R. Model motocykla na 2009 zostanie wyposażony we wtrysk paliwa, zamiast wcześniej montowanego gaźnika. Na pokładzie zobaczymy silnik o pojemności 647 cm3. Ośmiozaworowy, chłodzony cieczą V-Twin produkuje teraz 80 KM, co jest tak naprawdę, bardzo nikłą poprawą w porównaniu do poprzedniej wersji. Na dodatek, konstruktorzy uznali najwyraźniej, że nie opłaca się odchudzać motocykla. Waga maszyny pozostała na poziomie 208 kg, czyli GT jest cięższy od wszystkich swoich konkurentów o przynajmniej 30 kg.
Motocykl został wyposażony w sześciostopniową skrzynię biegów, widelec typu USD i regulowany tylny amortyzator. Za hamowanie odpowiedzialne są podwójne, 300 mm tarcze z radialnymi, czterotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 230 mm tarcza na tylnym kole. Trzeba stwierdzić, że poprawie uległ wygląd maszyny. Linie motocykla są teraz bardziej agresywne. Zmieniono także kształt siedzenia i malowanie nowego GT650R.
Może przynajmniej cena uratuje ten motocykl...
|
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeWygląda bardzo ładnie, nie wiem czego się czepiacie, a tak jak ktoś napisał mocy ma więcej niż sv czy er 5. z tą wagą to troche lipa ale nie ma rzeczy doskonałych ...
OdpowiedzPrzeciez ma wieksza moc od SV650 i ER6 a waga no coz troche ciezszy ale czy to ma az takie znaczenie. Schudnijcie 10kg nie bierzcie pasazera i cieszcie sie jazda:) Pozatym jakimi motorkami ...
Odpowiedzno badziew. ale .... cena napewno bedzie odpowiednia i sadze ze dobra.
Odpowiedzcoraz lepiej, teraz tylko dieta i looz, silnik o mocy podobnej do SV650
OdpowiedzO bosh... Koreańczycy to potrafią robić tylko Mikrofalówki i telewizory xD buahaha... zero szans z konkurencją!
OdpowiedzChciałbym powiedzieć , że to są niezawodne motocykle . Miałem przyjemność poruszać się takim po polskich drogach i jakoś bardzo przyjemnie się jezdziło , na trasie jak i w mieście . Motocykl nie zawiódł mnie ani razu więc złego słowa powiedzieć na markę nie mogę....
OdpowiedzMamy adzieję, że w najbliższym czasie przeczytamy test porównawczy tej maszyny z konkurentami. Ciekaw jestem czy na torze da się tym skręcać hihihihi Proponuję zrobić test drogowy na odcinku 50 ...
OdpowiedzW październikowym MOTOCYKLU jest test porównawczy wersji naked z Er-6, Monsterem 696, Aprilią Shiver
Odpowiedz