Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJestem szczęśliwym posiadaczem takiej maszyny- muszę przyznać, że się nie zawiodłem. Właściwości jezdne idealne na nasze drogi - wysoki krawężnik to terz nie problem, w terenie jeszcze nie jeździłem. Jechałem GS-em kolegi i w mojej opini Stelvio jest lepsze ( wygodniejsza kanapa i pozycja za kierownicą, dużo lepszy na kręte drogi GS trzeba kłaść na siłę a ten praktycznie jedzie sam jak po sznurku). Jeszcze nie goniłem go na wysokie obroty, ale koledzy mówią, że po 6 ty obrotów dostaje solidnego kopa. Jak dla mnie nie muszę go kręcić na wysokie obroty bo biegi zmieniam przy 3500- 4000 obr, wchodzą jak masełko. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem to chętnie dam się przejechać moim- nie jechałem dotąd tak wygodnym motocyklem - żona po podróży 500 km wreszcie nie narzekała na siedzenie.
OdpowiedzA mały zbiornik paliwa nie jest dokuczliwy przy długich trasach? 18 litrów to bardzo niewiele jak na turystyczny motocykl. Mogli chociaż ze 25 zrobić.
OdpowiedzOd 2011 roku zbiornik paliwa ma 32 litry :)
OdpowiedzNie jestem fanem tego typu moto, ale muszę przyznać że Włosi mają pomysł na wygląd, co do reszty nie wypowiadam się
Odpowiedzjak dla mnie bardzo ciekawy moto,a jego najlepsza cecha jest fakt ze nie jest tak bardzo "skomputerowany" jak GS,w dodatku jest tańszy
OdpowiedzFaktycznie chyba nie ma szans, aby zagroził GS-owi.
Odpowiedz