Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzePanowie jestem posiadaczem R6 rok 2008 wcześniej użytkowałem R6 2001 różnica technologiczna w zawieszeniu, sztywności zwrotności jest niebagatelna. Dokonując zakupu i wyboru jakie moto wybrać na nastepce faktycznie ( zgadzając się z przedmówcą ) w grę wchodziły nie tylko osiągi lecz i wygląd ... wg mnie R6 jest motocyklem oczywiście słabszym od R1 lecz ma większą zadziorność jeśli chodzi o stylistykę...a wg mnie przydatność litra w w codziennym użytkowaniu nie jest aż tak jednoznaczna. R6 faktycznie lubi wysokie obroty do 6000 moto stoi w miejscu (exup) miał temu zapobiec ale niestety niekoniecznie to wyszło, natomiast powyżej 12 000 zaczyna się prawdziwa bajka.
OdpowiedzJezu ale się czepiacie szczegółów zamiast napisać tylko ze maszyny są rewelacyjne. I to ze R1 bije R6 pod każdym względem
OdpowiedzNo jasne ze bije, to sa 2 zupelnie rozne klasy motocykli, R1 ma prawie 2 razy taka pojemnosc i moc. Tak apropos tekstu, to nie wiem czemu R6 nie moze byc pierwszym motocyklem. Ja jakos daje rade i wlasciwie to sie ciesze ze nie kupilem jakies 250tki albo czegos takiego. pozdrawiam
OdpowiedzPanowie popieram...artykuł na wskrość przepisany zywcem z broszur reklamowych. Fajne sprzety i to na tyle;-)
OdpowiedzJak wyżej przedmówca mam podobne wrażenie - artykuł sponsorowany Które z obecnych motocykli sportowych są niedopracowane? Wybór motocykla polega raczej na tym jak wygląda, jak silnik oddaje moc bardziej łagodnie czy może bardziej bezpośrednio Kto co lubi
Odpowiedzpachnie artykulem sponsorowanym... co nie zmienia faktu ze to bardzo dobre maszyny
Odpowiedz