Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem jak dlugo ten mistrz marketingu pracuje dla Hondy. Ale jak na razie to sprzedaz maja mizerna w poronwaniu do Yamahy oraz do jak to sie Sales Manager Guru wyrazil "najslabszej" Suzuki, tak co najmniej o polowe. A konkuruja pod wzgledem sprzedanych motocykli z Kawasaki. Bzdury ktore wygaduje jest co najmniej lekko smieszne.
OdpowiedzTen mistrz wczesniej pracowal w Kawasaki i tez jakos nie zaszalal. No i jak tam pracowal to oczywiscie Kawa byla najlepsza na swiecie :-)
OdpowiedzSuzuki- najsłabsza marka, no nie, ten gostek mnie rozłożył na łopatki tą wypowiedzią, skąd on się urwał?
OdpowiedzJak wykorzystać spadek kursu Euro do celów marketingowych? Przykład spadku cen na motocykle w Polskiej sieci dealerskiej BMW- toczono ciężkie boje z centralą w Niemczech, o wyrównanie cen względem kursu euro. A be Honda, a be marketing. Nie wy jedni. Nie schylam głowy w podzięce. Czysta przyzwoitość wymaga przeliczenia kursu Euro przez każdego dealera- z czystego szacunku do klienta, nie z cudownej wspaniałomyślności.
Odpowiedzciekawe co za zawodnikow maja
Odpowiedz