Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePrzejechałem się w sobotę Yamahą Tenere 700. I czekam na Trampka. Dla mnie to wydanie Trampka jest motocyklem ultymatywnym. Ma wszystko czego potrzebuję i nie waży tyle co Goldwing. Jest nieco uterenowiony, ale pasażer nie siedzi na podpasce. Do sprawdzenia mam dwie sprawy - silnik - lubię jak idzie z dołu i kierowanie strumienia powietrza przez owiewkę, Reszta jest OK.
OdpowiedzRozczarowujaca konstrukcja, nie wnosi nic nowego poza silnikiem (platforma dla wielu modeli, moze ktorys bedzie wart uwagi) i nowymi plastikami. Wydech pod silnikiem, brak ramy od dolu, bash plate trzeba krecic do silnika?? Ciezkawy asfaltowy moto, wystarczyla by 19'' z przodu. Ciekawe, ze honde na ktora wielu czeka, zrobili chinczycy i sprzedaja od Maja jako Rieju Adventura 500.
OdpowiedzRama pod silnikiem to dodatkowa masa, to stara szkola konstruowania, wydech pod silnikiem jest ze wzgledow praktycznych ja w swoim trampku nie raz sie oparzylem poza tym to obniza srodek ciezkosci. Co do 19 z przodu to juz byl taki model kiedys i byl najgorzej sprzedajacym sie trampkiem ever. Poza tym moze bys go obiektywnie ocenil po zrobieniu min. 200km. Jak wychodzil trampek 650 to tez marudzeniom nie bylo konca, a to ze ciezki a ze V2, ze z tylu 17 a nie 18 itd. Dzis sam sobie odpowiedz czy oby Honda XL650 nie udowodnila ze potrafi wyprodukowac jeden z najlepszych i najbardziej niezawodnych motocykli dualowych. Samych wspanialosci LWG!
Odpowiedz