Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeChyba za wczesnie jeszcze na tak smiala teze. Dla mnie miara talentu Rossiego byla jego zdolnosc wygrywania tytulow w klasie krolewskiej na tak roznych maszynach: najpierw 500 2T, a potem na czterosuwach dwoch roznych producentow w roznych specyfikacjach silnika. Jak na ironie, nie dal rady jedynie na Ducati 4T. Nie sadze, aby Pecco na tym etapie kariery byl zdolny do tego co zrobil Rossi, czyli zamiany z wlasnej woli zwycieskiego teamu/motocykla na gorszy i wygrania na nim tytulu.
OdpowiedzRównie dobrze jednak może dojść do sytuacji podobnej z Marquezem - dołączył do producenta który miał najlepszą maszynę, a potem stał się "jedynym" który osiąga z Hondą te najważniejsze rezultaty. To samo może stać się z Bagnaią - będzie wygrywać z Ducati przez kilka lat, a potem przez jakiś czas Ducati złapie zadyszkę i przestanie być "najlepszą" maszyną w stawce, dysponując tylko jednym "mega talentem" (którym Bagnaia bez wątpienia jest) zdolnym do przełamania wszelkich trudności.
OdpowiedzNa razie nie widac perspektyw na zadyszke Ducati. Jesli ilosci maszyn danego producenta w stawce utrzymaja sie na obecnym poziomie, to Ducati zarowno pod wzgledem rozwoju motocykla, jak i doboru zawodnikow do teamu fabrycznego bedzie mialo miazdzaca przewage. Majac 8 motocykli i 8 zawodnikow- jest kim rozwijac i z czego wybierac w porownaniu do zestawu 4+4 reszty stawki, czy nawet 2+2 jak w tym roku Suzuki i Aprilia. Ta ostatnia zwiekszy w przyszlym roku potencjal do 4+4, ale Suzuki juz nie ma, a Honda i Yamaha nie pala sie do inwestowania w kolejne teamy.
Odpowiedz