Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, zastanawiam się nad kupnem takiego motocykla. Czy mógłby ktoś napisać co ile wymiana oleju, regulacja zaworów, czy nadaje się na dłuższe trasy? Czy żywotność korby i tłoka przewidziana jest w mth jak w exc? Z góry dzięki, pozdrawiam...
Odpowiedzjeśli chodzi o przeglądy - musisz zadzwonić do dealera i się zapytać (może co 6 może co 10 tyś km , nie wiem) generalnie to jest KTM więc możesz się spodziewać dużej trwałości a na dłuższe trasy ? myślę, że idealny :) w końcu to prawie 700 ccm , tylko kufry z boku doczepić i jazda. I żaden ciężki turystyk nie ma z nim szans w terenie.
Odpowiedzej !!!! on wygląda jak zipp tracker toż to jawny plagiat !!! hahahahaha żartuję oczywiście ktoś wie jak spalanie wygląda w tym cudeńku ?????
OdpowiedzWitam, KTM 690 to motocykl, który szukam ale mam wątpliwości bo jestem początkującym motocyklistom i nie wiem czy nie będzie on za mocny jak dla mnie.
OdpowiedzKTM 690 czy DRZ-400 ; WR 450 + np Fazer, SV, Tiger witam, taki oto mam dylemat - 1 uniwersalny- nowe prawie moto - czy dwa motorki- jeden na błoto a drugi na szose miasto. do tej pory miałem sv650 i klx650- ciężka sprawa - ale fajna.:) zaleta używanych jest to ze nie bedzie szkoda i potaplac w terenie, wyłożyć na glebe , no i bedzie można bardziej agreswyne opony założyć. jeżdże amatorsko i asekuracyjnie dosć- taki by sprzeta nie kłaść nie potrzebnie nie pognieść i siebie nie połamać ;) prosze o wasze opinie :)
OdpowiedzMiedzy innymi po przeczytaniu tego testu kupiem 690 Enduro...nowe z salonu. Oczywiscie wiele wnioskow plynacych z testu Lovtzy jest prawdziwych: mega dynamiczny silnik, super hamulce, super jakosc wykonania. Nie zgodze sie jednak, ze motocykl ten jest typowym idealnym motocyklem i w teren i do miasta: ma za dlugie przelozenia, wiec nie mozna nim jezdzic ani w trudnym terenie, ani przeciskac sie w korkach (ani na 1 ani na 2 biegu), silnik ponizej 3.5 krpm szarpie bardziej niz inne 1-cyl jak np DRZ. Ma bardzo niewygodne siodlo, umieszczone na bardzo duzej wysokosci wiec nie ma mowy by ktos kto ma mniej niz 175cm dostal nawet na palcach do podloza. Zawieszenie jest piekielnie twarde i mimo regulacji na full soft czuc kazda nierownosc warszawskich drog. Kanapa nie ma zamka wiec strach go gdziekolwie zostawic. No i najgorsze...Motocykl wciaz trapi wiele chorob wieku dzieciego: parujace zegary, gasnacy podczas jazdy silnik (cos z czym serwisy na calym swiecie nie potrafia sobie wciaz poradzic) Motocykl ten moze byc idealny ale w wielu aspektach trzeba poprawic fabryke: - wygodniejsze siodlo - zmiana przelozen - nowe mapy zaplonu ograniczajace szarpanie i falowanie obrotow. - walka z zawieszeniem (mniej oleju, rzadszy olej, bardziej miekkie sprezyny)
OdpowiedzSpoko , moto w noc wtorkowa przyjedzie z Reichu ;D zrobie papiery , zarejestruje, pokatuje dam znac ;D
OdpowiedzTrzymam za słowo!! :) Mówię poważnie, bardzo proszę o własną opinię :)
OdpowiedzZamówilem ten moto i sadze ze za max 2 tygodnie bede go juz mial zarejestrowanego, wtedy sie wypowiem czy panowie wala scieme czy nie :)
OdpowiedzNazywamy coś takiego testem/raportem z jazd (do wyboru) i odpowiada to stanowi faktycznemu. Nie był to materiał sponsorowany, znam kulisy jego powstania i mogę się na ten temat dosyć kompetentnie wypowiedzieć. Proszę o cytat o tym geniuszu technicznym KTMa. Nie jest to pierwszy off-roadowy motocykl, którym jeździłem, tym bardziej proszę o wskazanie konkurentów dla tej maszyny, którzy są w domyśle chociaż trochę lepsi od KTMa? Poza tym o ile mi wiadomo, to z nas dwóch tylko jeden pisze o motocyklu którym rzeczywiście "własnoręcznie" jeździł. Gdy już sam pojeździsz na 690 Enduro, to wtedy chętnie zapoznam się z krytyką wszystkich punktów w których ja rozmijam sie z rzeczywistością. Pozdrawiam,
OdpowiedzNaiwnością byłoby sądzić, iż nie jest to artykuł sponsorowany! Dlaczego nazywacie coś takiego testem? Geniusz techniczny KTM'a - to bardzo fatalny żart. Czyżby to był pierwszy motocykl, z którym miałeś do czynienia?
Odpowiedz