Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeGdyby nie było takiej wielkiej obsówy z jego premierą na polskim rynku (i nie tylko polskim) to też bym się na niego połasił. Zamiast tego zostałem dumnym posiadaczem Tigera 900 GT. Żałować- nie żałuję ;)
OdpowiedzZamówiłem ten motocykl. Za tą cenę nic lepszego nie znajdziecie . Nowy z wystarczającymi osiągami do turystyki. Myślę ,że jeżeli wystarczy możliwości produkcyjnych to będzie mega hit. Zniszczą konkurencję.
OdpowiedzTeż zamówiłem i czekam z niecierpliwością
OdpowiedzO proszę, jak widać przełączniki na kierownicy nadal wyglądają jakby zostały wyciągnięte z Żuka. Cena? Pewnie będzie absurdalna.
OdpowiedzMam praktycznie prawie identyczne w TRK502x. Używam i są wygodne, są też podświetlone, czego niektórzy moi koledzy w "teoretycznie" lepszych maszynach nie mają. Moim zdaniem (po dwóch latach z TRK) to jest mega strzał w dziesiątkę. W zasadzie to jest odpowiedź na podstawową bolączkę 502, czy moc silnika. Jak tylko trk702 będzie dalej na dole stawki cenowej to będzie hitem.
OdpowiedzCo ci przeszkadzają przełączniki? A czego mają być? Z Lexusa? Na moto na którym wywalisz się w terenie raz w tygodniu mają być z anodowanego tytanu? Nie przesadzaj . A cena? Cenę ustali rynek i klienci!
Odpowiedz