Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeZarowno wymienione wady jak i zalety (w wieksosci) zupelnie nie maja dla mnie znaczenia. Na przyklad abstrakcyjny problem brudzenia sie przedniej szyby a z drugiej strony mozliwosc kladzenia nog na bocznych czesciach zbiornika. Ale to pewnie ja jestem nietypowym motocyklista.
OdpowiedzDla mnie też nie mają wielkiego znaczniea, choc akurat dobrze jest czasem móc rozprostowac nogi i je jednoczęsnie o cos oprzeć, to naprawde bardzo wygodne. Mi ogólnie w tym konkretnym motocyklu wiele innych rzeczy stało sie szybko obojętne, bo dla mnie tkwi on juz w kategorii - fajny, nie kupiłbym sobie :)
OdpowiedzNiezrozumiałe wymagania autora. Jak ten KTM ma za twarde zawieszenie to strach myśleć co by napisał o Africe Twin.
OdpowiedzCzytanie ze zrozumieniem sie kłania :) Ma za miekkie lub względenie wystarczające.
Odpowiedzjaponskie motocykle sa chu..we, pan autor w nich ewidentie zakochany stracil cala obiektywnoosc. ktory quickshifer z japonskiego duzego enduro jest taki zajebisty chcialbym dopytac? jedyna japonska konkurencja w tym przedziale to tenera i africa i dalej nic.... autor slyszal o TETach i lataniu po lekkim terenie do czego ten sprzet stworzono?
OdpowiedzPan autor ma dwa motocykle włoskie i jeden austriacko szwedzki także ten....tyl;e w kwestii zakochania w japonii :D Dziekuję za uwagę :)
Odpowiedz