Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeKolejny potezny motocykl za ogromne pieniadze. Drogiego w utrzymaniu, z ogromnymi kosxtami ubezpieczenia. Kolejny klon tego co juz jest. A brakuje czegos tanszego, mniejszej pojemnosci, do codziennej jazdy, automatu.
Odpowiedz102KM jest do zaakceptowania. Szkoda tylko, że ten motocykl ma tylko dwa cylindry. Natomiast stalowa rama i masa własna 238kg to jakieś nieporozumienie. Jeżeli to nie ma być duży turystyk to masa powinna wynosić maksymalnie 215kg. Konkurencja w postaci Suzuki czy BMW to już potrafi i moc silnika jest tam wyższa. Na osłodę pozostaje niewygórowana cena.
OdpowiedzNo nie wiem z tą ceną. Kosztuje tyle co bazowa Afryka, za to nie ma podstawowej zalety Afryki, czyli dzielności offroadowej i jest cięższa, pomimo że niby mniejsza. Za to na osłodę ma w cenie kuferki.
OdpowiedzNuda
OdpowiedzJa pierdole. Zajrzałem dziś na 3 portale motocyklowe i na każdym "artykuł" o tej hondzie. Niby nic dziwnego, w końcu premiera. Ale do chu.ja każdy taki sam, zwroty, słowa, praktycznie kropka w kropkę. Macie się za dziennikarzy, a ograniczacie się wszyscy do przeklejenia informacji marketingowej otrzymanej od producenta. Żal to czytać, jakbym przełączał kanały w TV a na każdym ta sama reklama. Ehhhh
OdpowiedzRacja.Ale przeciez nikt nic nie wie procz tego co Honda chciala pokazac,przekazac.
Odpowiedzhaha bo to inf prasowa od dystrybutora :)
OdpowiedzFajny, fajny. Tylko gdzie się podziały 2 brakujące gary z CBFy, której duchowym następca jest ten model?
Odpowiedz