Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeMam taki sam skuter tylko że jest pęknięty zbiornik na olej więc tczeba robić mieszankę więc mam pytanie ile ml oleju na 1L bendzyny?
OdpowiedzJa leję 20ml na 1l benzyny a
OdpowiedzJa leję 20ml na 1l benzyny a
OdpowiedzPolecam , scigalem się z Peugoet speedfight 2 to on nie miał szans na prostej .
OdpowiedzPolecam , scigalem się z Peugoet speedfight 2 to on nie miał szans na prostej .
OdpowiedzNie polecam,ani nie odradzam tej marki,dlatego,że Kymco ma przyzwoite maxi skutery, które faktycznie mogą konkurować powoli z najlepszymi, ale małolitrażowe skutery to inna bajka.Zupełnie inna. Przykładem idealnym jest Vitality.Po kilku tysiącach zrobionych na tym pierdolocie wyrobiłem swoje zadnie. Ogólnie ten model nie jest wart uwagi. Moja negatywna ocena Vitalki jest częściowo spowodawana usterkowością jak trapiła mój egzemplarz i nie tylko mój. Do połowy eksploatacji czyli nazwijmy to do dotarcia kiedy jeździłem delikatnie było ok, później zaczeły się problemy najprawodpobniej z nieprecyzyjnie wyregulowanym gaźnikiem . Z racji, że Vitalka była jeszcze na gwarancji nie szukałem innych warsztatów mimo, że z obecnego serwisu Kymco byłem nie zadowolony, bo zamiast rozwiązać problem to tak jeździłęm z tym samym kilka razy. W prawdzie był sezon, ale okres oczekiwania"na moją kolej" w serwisie był zwykle zdecydwanie odległy. Dałem sobie spokój .Znajomy miał skuter 2T firmy krzak o podobnych gabarytach i przyznam, źe skutery podobne, serwis też podobny a różnica jedynie w cenie. Tyle ogólnie o moim Vitality, a teraz przedstwaie plusy i minusy Vitalki według mojej opinii Minusy: spore spalanie(lepiej kupić 125cc i mieć litr paliwa,a nawet1,5 litra oszczędności na każdej setce), mały zasięg( mały bak +spory apetyt na paliwko),wysoka cena zakupu nowego,(za te same pieniądze możemy kupić 2Tchłodzone cieczą od Rometa lub Junaka w dodatku z hamulcami tarczowymi P/T) plastiki średnie,mega szybko korodujący wydech(mój stał pod chmurką, ale w pokrowcu),słaba ochrona przed wiatrem i deszczem,brakuje miesca podczas jazdy z pasażerem,drobna ,ale jednak usterkowość. Plusy:lekki i dynamiczny pojazd,schowek pod siedziskiem pojemny jak na średniej wielkości 50cc, siedzisko przyzwoite,łatwo o zadbany używany egzemplarz w atrakcyjnej cenie(ludzie przeważnie wolą kymco s9,b&w, s8) Podsumowując to z vitality podobnie jest nieco jak z rowerem z marketu w prawdzie można na nim jechaać, ale ma więcej minusów niż plusów.W markecie też można kupić markowe produkty. Ten model to takie połączenie markowośći i marketowości.Pytanie zatem gdzie mu bliżej do marketu czy do markowej czołówki?Uważam, że do marketu.Całe szczęście przyzwoite skutery tutystyczne Kymco to zdecydowanie inna lepsza bajka. Pozdrawiam
OdpowiedzStuknęło mi 30 tys. km w Vitalce 50 2t. Bez problemów. Jakośc wykonania bardzo dobra, widac chocby po nikłym zużyciu części. Gdzie ta "inna bajka"?
OdpowiedzDla mnie ten skuter to tandeta, w ogóle subiektywnie to ta cała marka jest kiepska. Lepiej dopłacić więcej do renomowanych marek i mieć pewność, albo kupić chinola lepszej jakości i jest to samo , a nieco taniej.
Odpowiedzpomysl zanim co napiszesz waże 100 kg i jeżdże 90 na godzine super skuter
OdpowiedzNIE MA CO SIĘ SPODZIEWAĆ NIE WIADOMO CZEGO ZA KILKA TYSI,CHOCIAŻ Z 2 STRONY KUPUJĄC "MARKOWY" SKUTER MOŻNA OCZEKIWAĆ ,ŻE NIE BĘDZIE TO TANDETA TYLKO RAKIETA, SZCZEGÓLNIE JEŚLI POCZYTA SIĘ DOBRYCH OPINII W INTERNECIE (WŚRÓD PRAWDZIWYCH UŻYTKOWNIKÓW ZDANIA SĄ RACZEJ PODZIELONE). . VITALKĘ MIAŁEM TYLKO rok OD NOWOŚCI, CHOCIAŻ PLANOWAŁEM MIEĆ ZNACZNIE DŁUŻEJ.WYSZŁO TYLKO TYLE ZE WZGLĘDU NA DROBNE, ALE LICZNE USTERKI I POSTAWĘ SERWISU - KIEPSKIE,ŻEBY NIE POWIEDZIEĆ FATALNE PODEJŚCIE . SERWIS TO BYŁ "SERWIS"- BEZ KOMENTARZA. SAM SKUTER LEKKI I DYNAMICZNY I MIMO,ŻE NIEZBYT DUŻY TO SCHOWEK POD SIEDZISKIEM SPORY. TO TYLE PLUSÓW. MINUSY TO: SPORE SPALANIE, NIE NAJLEPSZE HAMULCE, OPONY, PLASTIKI, WYŚWIETLACZ JAK Z INNEJ EPOKI(W MIARĘ CZYTELNY, ALE PASKUDNY) W DWIE NORMALNE OSOBY Z BAGAŻEM DALEKO NIE UJEDZIEMY, PRZY CHŁODNYM PORANKU MOGĄ CZASEM BYĆ PROBLEMY Z ODPALENIEM W PECHOWYCH MODELACH JAK MÓJ MOŻE BYĆ TO NAGMINNE. Z CZYSTYM SUMIENIEM ODRADZAM.
OdpowiedzMam ten skuter 2 sezon narazie śmiga super -troche duzo pali
OdpowiedzCzy kymco vitality to dobry skuter ??? Bo zamierzam sobie go kupić !!
Odpowiedzja polecam kymco vitality 2t ja już zrobiłem 9800km i tylko leje bęzyne leje olej do dozownika i zmieniam olej w przekładni i czyszcze filter i gazu a jak zrobisz 1000km to zdejmujesz blokdy wario tłmik i 75km .polecam skuter jest zajefajny i dobry bardzo bardzo bardzo mało awaryjny tylko pilnuj go
OdpowiedzZależy osiągi ma lepsze 2suw ale 4suw ma bardziej wytrzymały silnik
OdpowiedzZależy osiągi ma lepsze 2suw ale 4suw ma bardziej wytrzymały silnik
OdpowiedzCo sądzicie o skuterze kymco super 8,jaki jest lepszy dwu czy czterosuw
OdpowiedzJeżeli chce ktos miec bezproblemowy skuter w którym nie dokladamy finansowo to nie ma lepszego a jego osiągi i cichość w eksplatacji to rewelacja to nie jest typowa "chińszczyzna" mam 4 lata i nie zaminiłbym na innego w tej klasie.Poprostu jest dopracowany .Warto kupić z porządnym rabatem od cen cennikowym a można zyskać wiele .
OdpowiedzDzis przekroczylem 18.000km za 2 miesiace bedzie mial 2 lata wymieniono pasek ,rolki,przednie klocki max 75km/h spalanie 3,5 l. na 100km wczesniej 3 l.
OdpowiedzNIE KYMCO ! Marka jest lansowana jako nie wiadomo co, teoretycznie takie dobre za tak nie wiele - MARKETING ! Co do tego modelu to tylni hamulec jest ale chyba jako atrapa.
OdpowiedzCudów po hamulcach bębnowych wymagać nie można. Nadrabia to hamulec przedni. Liczy się całokrztałt, a nie detal :)
OdpowiedzJeżeli uważasz , że hamulce są detalem to jestem w szoku , czytając takie wpisy !
OdpowiedzOczywiście, że hamulców nie uważam za detal. Uważam jednak, że przedni jest wystarczająco wydajny, a to z niego korzysta się jako z zasadniczego. Sorry, ale nie ma znaczenia Kymco, czy Yamaha... bęben zawsze pozostanie tylko bębnem i będzie miał pewne mankamenty. Grunt, aby jako całość skutecznie wytracały prędkość. Zresztą długo już jeżdżę Vitalką i hamulce nigdy nie zawiodły. Po prostu trzeba umieć z nich korzystać....
OdpowiedzZnam owy pojazd nieco, nie sprawdził się i naprawde wypadł fatalnie podczas eksploatacji. -jak każdy pojazd z silnikiem 2T pali sporo, 3,5-3,9 l /100 km -silniki 2T mają fochy i często nie chcą odpalać, taki ich urok -problem z rolgazem(u innych użytkowników pojazdów KYMCO nie spotkałwm) -duże łaknienie oleju( cecha pojazdów 2T[przy jeździe z prędkością prawie maksymalną warto woźić olej)] -pewne elementy wykonania jak w rolerze do 3000 PLN -wydech podatny na korozję dla stojących pod chmurką -cena wysoka za nie wiele więcej mogłem mieć YAMAHE neos czy Piaggio ZIP. -słabe ogumienie( jak ktoś jeździł na nim i na pojeździe z dobrymi gumami różnica ostro widoczna ) -tylny hamulec słaby +niska masa plus mocy silnik = dobre osiągi +jazda z pasażerem jak najbardziej możliwa +wydajny bagażnik,producent podaje,że max udźwig 5 kg ja przewoziłem nawet i ok 10 kg + Vmax 80 km/h
OdpowiedzZ Vitalką związany jestem już trzeci sezon. Do tej pory przejechałem 14 500 km i w tym czasie wymieniłem jedynie pasek napędowy (asekuracyjnie, poniważ ponoć jeszcze się nadawał). Jeśli chodzi o eksploatację - spala ok. 3,5 l/100 km oraz 1l oleju na ok. 1100 km. Dynamiką śmiało może konkurować z Japońskimi konkurentami. Jedyne co strasznie mnie drażni, to uciążliwa klapka przy wlewie paliwa, która utrudnia tankowanie "do pełna". Jeśli ktoś szuka niezawodniej 50tki to z czystym sumieniem polecam!
OdpowiedzIle ten skuterek idzie (chodzi mi o prędkośc max. po zdjeciu blokady itd.)
OdpowiedzDlaczego wszystkie małolaty pytają ile to idzie jak w instrukcji napisane min 45km/godz lub 50km/godz.Przeciez to skuter miejski a nie ścigacz !
Odpowiedzpo zdjęciu blokad moze troszke ponad 75 km/h oczywiście licznikowe a co do przebiegu to zrobiłem nim ponad 50 tyś km
Odpowiedztroche mi sie niechce wiezyc bo taki skuter tyle przejechal
Odpowiedzprzejechalem moim kemco prawie 30tys i jest bezawaryjny dalem za niego 6400 ale zarobil na siebie polecam tego skutera!!!!!
Odpowiedzmam 6600 i poprostu nic lepszego bardzo dobrze sie jezdzi laciek z tyłu szeroki i dobrze jezdzi w zakrętach dodac sportowy tłumik sprzęgło i wariator i nie ma nic lepszego pozdrawiam
OdpowiedzJa mam kymco vitality i 5.9KM i przejechalem 5600km z kawalkiem i zadnego wkaldu finansowego jest zadowolony :)!
Odpowiedzbo tu 4t a 2t ma 5,7 km katalogowo :P
Odpowiedzza przeproszeniem piep*** z tą mocą.Vitality ma około 6 KM
OdpowiedzKymco vitality ma 5,9 KM a nie jak tu pisz, że tylko 2,9 KM.
OdpowiedzWitam.Jestem użytkownikiem tego skutera od 2 lat.Jestem bardzo zadowolony z zakupu.Jest tani w eksplatacji i to co najważniejsze bezawaryjny.Gorąco polecam.
OdpowiedzWięc twierdzisz że jesteś zadowolony o polecasz go innym?
Odpowiedz