Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJprdl jaki ja stary jestem, podobne emocje przezywałem tyle że na motorynce.. Ale i tak miło się czyta ;)
OdpowiedzOd 2012 roku miałem zwykłego chińczyka po przejechaniu 1000km zmieniłem cylinder na 80 i przejechałem nim 25tys kilometrów w 4lata bez grubszych awarii Koledzy mieli aprilie yamahy derbi i zawsze coś im się zepsuło a ja jechałem dalej 😂
OdpowiedzMiły kawałek lektury. Ogromnie miło jest zobaczyć na głównym zdjęciu dzieła swojej młodzieńczej pracy po tylu latach:) z pozdrowieniami że Świerklańca.
OdpowiedzFajny artykuł, tylko jedna rzecz się nie zgadza; gumy Turbo produkowała Turecka firma Kent, wiec informacja ze są włoskie jest nieprawda. Pozdro Boczek👊🏻
OdpowiedzMiałem Aprilię Rally LC, silnik Minarelli, rocznik 97. Jednego razu jak nie była zepsuta, poleciała 118 z górki i wiatrem w plecy oczywiście 😅 Piękne czasy!
OdpowiedzPiękne czasy...
Odpowiedz