Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeWygląda na NewDowtown w innym designie i z niższym siodłem (przynajmniej wg danych technicznych). Czyli kolejny skuter dla gości wzrostu max 185cm
OdpowiedzWbrew pozorom skuter nawet na niedużych kołach bardzo dobrze radzi sobie w terenie. Oprócz dużego motocykla mam też zwykłego chinola 125 na kołach 13 cali i nie raz jestem w szoku w jakie tereny ja się nim zapuszczam jeżdżąc na ryby. Jak zauważyłem dużym plusem jest tutaj nisko umieszczony środek ciężkości i łatwość panowania nad niezbyt ciężkim sprzętem. A w ekstremalnych sytuacjach łatwo zsiadam ze skutera i dodając gazu wyprowadzam z opresji. A ten Kymco wydaje się mieć też wyżej kanapę od cywilnej wersji New Downtown 350 którego nie kupiłem własnie przez to, że za nisko się na nim siedziało a nogi na podestach były wysoko.
OdpowiedzAle jednak X-ADV naprawde jest pojazdem typu ADV a niestety tylko taki udaje. Nie da isę tu ukryć, że to jednak tylko duży skuter. pewnie dlatego o połowe tańszy od Hondy.. bardziej jednak to Kymco stanowi kontroferte dla Yamahy X-max 400 niż dla Hondy X-ADV, ktory to skuter raczej jest jedyny w swoim rodzaju jak na razie.
Odpowiedz