tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Metzeler Roadtec 01 SE ogłoszona...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: KenLee 10/03/2021 10:53

Nie wyjasnie, poniewaz nie czytam Auto Bilda, a zinternacjonalizowany rynek samochodow interesuje mnie glebiej raz na 10 lat, kiedy mam kupic kolejne auto. Za to Motorrada czytuje od 1987 roku- najpierw przypadkowe numery kupowane od handlarzy na bazarku, potem od 93 regularnie przez jakies 3 lata rownolegle z siostrzanym Motocyklem, ktorego przestalem kupowac w 2006, tak jak i pozostale papierowe czasopisma. Poczatkowo Motorrad byl jak biblia pelna prawd objawionych- jedynym zrodlem wiedzy o zachodnich motocyklach, nie liczac paru wpisow w Mlodym Techniku i Auto Technice Motoryzacyjnej. Potem w 1991 sam zaczalem jezdzic sprzetami zza zelaznej kurtyny- swoimi i kolegow i pojawily sie pytania. W czym kołkowata "cegła" BMW wybierana kilkakrotnie motocyklem roku jest lepsza od np Hondy CBR? Dlaczego szczekowiec Schubert otwierany dwoma rekoma jest lepszy od Caberga J1 otwieranego jednym kciukiem? W czym siermieżny TC Schwabenledder jest lepszy od Dainese? Itd. itp. Zapytany kolega z Niemiec odpowiedzial mi dowcipem: "Do testu porownawczego Motorrada staja motocykle Suzuki, Hondy, Ducati i Harleya- ktory z nich bedzie najlepszy? Oczywiscie- BMW!". Dowcip w pelni zrozumialem czytajac ktoras edycje Alpen Masters wygrana przez Suzuki, ale w tekscie znajdowala sie uwaga, ze gdyby podstawiono BMW w wersji takiej jak w zeszlym roku, to by wygralo :-) Potem pojawil sie internet i szersza krytyczna interakcja z czytelnikami i zrobilo sie bardziej merytorycznie, ale nie do konca. Zeby nie byc goloslownym, siegnalem do szafki i wyciagnalem pierwsza gazete z brzegu- niemieckie wydanie 07 z 17.03.2006. Pierwsze porownanie na ktore trafilem to ranking motocykli uzywanych do turystyki, do 3000 EUR "Was furs Leben" i juz mialem bic sie w piers, bo w rankingu krolowala Japonia, ale w osobnej wyeksponowanej ramce autorzy zadaja dramatyczne pytanie: "Keine grosse BMW?", po czym wyjasniaja, ze za ta kwote mozna jedynie kupic K75 albo dwuzaworowe boksery z astronomicznym przebiegiem i traktowane ostrzej (!) , a take sprzety przeciez maja prawo szwankowac tu i tam czy klepac zaworami... :-) Dziwne, ze obecne w rankingu japonskie "swiezynki" jak GTR 1000, czy FJ 1200 jakos nie mialy tych problemow. Z reszta w samym tym numerze jest osiem pelnostronicowych reklam BMW, jedna za druga. Nie kąsa sie reki ktora karmi.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę