Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeHarley idzie nowa droga jednocześnie wracając do korzeni. Brawo! Jednak oglądać ten nowy model podczas wirtualnej premiery miałem wrażenie że cofa się w rozwoju stosując pewne rozwiązani. Bo jak wytłumaczyć tej klasie sprzętu łańcuch? (tak ma wiel zalet) jednak zastosowanie kardana lub np pasa w szczelnej obudowie wydaje się lepszym rozwiązaniem. Szyby przednie elektrycznie regulowane były by miłym dodatkiem.
OdpowiedzTo świetny pomysł, aby wziać na ambasadora Mamoę. Na początku budzi mieszane emocje, ale z czasem zakotwiczy Harleya. Kolejny powiew świeżości.
OdpowiedzSzanowni państwo. Zobaczcie sobie ten filmik od 53 sekundy, gdzie widać, jak po utwardzonej, asfaltowej drodze jadą klasyczne HD, a tu dojeżdża do nich Panamerica - dojeżdża z boku, z tyłu, z drogi nieutwardzonej, dołącza do "rodziny". Nie jestem fanboyem HD, ale ten film promocyjny - majstersztyk. Jak włączyć do portfolio coś, co zupełnie nie pasuje do dotychczasowego wizerunku marki.
OdpowiedzDlaczego nie pasuje? A gdzie rodziła sie legenda H-D jak nie na bezdrozach II wojny swiatowej? Warto znać historię żeby wypowiadajac sie nie wyjsc na ignoranta. Harley prawdę mówiąc tym motocyklem wraca na dawne tory i to po 50 latach. A że dziś tego typu motocykle niczym nie przypominają WLA to efekt własnie ewolucji.
OdpowiedzJeżeli Ferrari, Lamborghini i Aston Martin robią SUVa, to nie wiem, czemu Harley miałby nie robić turystycznych enduro, sportów czy supermoto. Ważne, aby to były dobre motocykle.
Odpowiedz