Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeUważam że polityka rozwojowa Suzuki idzie ku zagładzie tej firmy. Sprzedażowo to już tylko mały v-strom ciagnie ta firmę. Reszta modeli ...sprzedaż bieda. Trzeba cos nowego, bo umrą. A taka Hayabusa??? dla kogo ...dla purystów bo przecież już praktycznie nikt nie kupuje takich maszyn. Wpakowane kupe kasy w ewolucje EGO. przecież Kawasaki H2, wszelkie odmiany...sprzedaż znikoma. Pakowanie kasy w ewolucje GIX'ow po co sporty juz prawie umarły. O czasów GSX-F brak motocykla turystycznego, prosze nie pisać że następca w postaci GSX-S 1000F to własnie to .... do niego nie da sie nawet kufrów bocznych doczepić porządnych, a bak...szkoda gadać. Choc sport tourer tez umiera... Suzuki Katana .... purystic heaven ...KOMPETNIE nikt tego nie kupuje. Duzy V-strom był przez chwile czymś wyrózniajacym bo był tanszy i lzejszy od konkurencji w klasie , a teraz Versys 2 tylko że gorszy. Suzuki, aby przetrwać musi miec co sprzedawać, a nie zyc legenda Hayabusy, z tego chleba nie ma.
OdpowiedzChłopie, daj se spokój❗Ziejesz nienawiścią, a przede wszystkim zazdrością wobec tego motocykla❗Prawdopodobnie Cie na niego nie stać, ot i cała tajemnica ... Zresztą nie pasuje Ci, to kup se inny a nie sie wymądrzaj❗Pozdrowionka 🙋 i mniej bezsensownej krytyki ... 🤗
OdpowiedzChociaż tyle że nie zastąpili klasycznych zegarów cholernym kolorowym wyświetlaczem z "obrotomierzem" niczym pulsująca tęczowa pała...
Odpowiedz190KM to bardzo dużo. Projektując jednak nowy motocykl nie można jednak robić kroku w tył! Mniejsza moc niż w poprzedniku to nieporozumienie, tym bardziej, że masa chyba nie spadła. Suzuki poszło po taniości. Delikatna zmiany w silniku, nowy image i elektronika. Sukces tego motocykla co najwyżej będzie umiarkowany
OdpowiedzLubię takie komentarze nie znam się, nie jechałem, ale się wypowiem... Zapewne na brak tych 5 koni w górnym zakresie obrotów każdy Kowalski będzie narzekał, a to że lepiej wykorzystano dolny i środkowy czyt(użyteczny) zakres to już błąd i taniocha, jak dasz radę to się tym pociskiem przejedź i wtedy powiedz że jest to krok w tył, trudno coś o motocyklach napisać, jak się prowadzi pociąg/tramwaj panie motorniczy.
OdpowiedzW sumie wygląda fajnie. W sumie... Ciekawe jaka cena. Ogólnie nie ma WOW.
OdpowiedzBrawo Suzuki, tak spierd***ć flagowy model, zmierzch prawdziwych motocykli coraz bliżej niestety. Gen I - przełom i kosmos vmax, wygląd, Gen IIa - dopracowanie ideału Gen IIb - wreszcie hamulce Gen III - zróbmy wreszcie Hayke bo się wszyscy z nas śmieją.. no to zrobili
Odpowiedzale suzuki nie jest skore do rewolucji. ich polityka odświeżania jedynie modeli jest znana od dawna
OdpowiedzNo geniusze. Ten model stworzył swoją legendę na tym, że był najszybszy (no przecież nie najładniejszy hehe). Zwlekali w hooy długo z nową hayką, wszystkim jęzory wisiały. No i teraz się okazuje że ta nowa będzie właściwie identyczna jak stara, tylko że słabsza (podziękować kretyńskim normom euro). Dołożonej elektroniki nawet nie liczę, bo teraz się ją wkłada do wszystkich motocykli. No i na pewno będzie droższa. Coś mi się widzi że dobre egzemplarze starszych generacji będą szły w cenę.
Odpowiedz