Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJa nie mogę przeboleć skrętu sportowych turystyków w stronę turystycznych enduro. Chętnie kupiłbym nową VFR 1200F. A Crosstourera nie kupię, tak jak nie kupię Afriki Twin, GS'a czy Multistrady - mimo że ładne. Ze sportowych turystyków została Kawa ZX 1000 i BMW S1000 XR - a duża VFR, czy FJR odeszły, zarżnięte przez normy spalania :(
OdpowiedzZarżnięte przez słabą sprzedaż, a nie normy. Jak model się dobrze sprzedaje, to wtedy jakoś da się spełnić normy.
OdpowiedzPytanie, czy 12 160 sztuk Multistrady za 2019 rok to dużo?
OdpowiedzDla Ducati to w uj :) Mając na uwadze, że rocznie w ogóle sprzedają ok 40tys. motocykli...WSZYSTKICH. Wiec to 1/3 sprzedaży praktytcznie.
OdpowiedzKiedyś marzyłem o gsxr750,rocznik 2005 nowy, już prawie wziąłem kredyt. Po latach miałem okazję się przejechać, na ostro. Boże jak ja się cieszyłem, że nie wziąłem tego kredytu, ten motocykl totalnie mi nie leżał, było szybko, ale dogłębnych emocji było brak, nijaki sprzęt bez charakteru. Wyobrażałem sobie całkiem coś innego.
OdpowiedzCzasem faktycznie marzymy o złych motocyklach. W tym sensie, że dopiero możliwosc obcowania z nimi pokazuje nam, że to nie to, czego naprawde oczekiwaliśmy :)
Odpowiedz