Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzerowerzystów którzy będą jechac droga zamiast obok wybudowana droga rowerową? czy jeżdżących bez świateł nocą czy tez bez sygnału zamiaru wykonania skretu zjeżdżających na pasach na chodnik czy z pasów
OdpowiedzTylko że samochód zwykle spala mniej, jadąc np. 50 km/h na piątce niż 30 km/h na trójce, o dwójce nie wspominając. Większe zużycie paliwa, tym samym wyższa emisja - to oczywiście może oznaczać większe wpływy z podatków dla biurokracji, z tym że jak to się ma do unijnych postulatów redukcji zanieczyszczeń?
OdpowiedzBędziemy chronić pedalazy którzy jeżdżą jak by cała droga należała do nich, nie przestrzegają przepisów bo przecież są ponad prawem, i pieszych którzy chodzą jak bydło po chodnikach i przejściach, o ile na przejście im się chce iść A kierowcą to tylko ujmować i ujmować, w ogóle wróćmy do koni, chociaż nie bo i to może zadeptać biednego pedalaza
OdpowiedzŚledziłem ten portal od lat, odblokowałem adblocka, ale ostatnio poziom tak spadł, że niestety muszę przestać tutaj zaglądać. Clickbait goni clickbait. Życzę wam wszystkiego dobrego i abyście się opamiętali. Pozdrawiam
Odpowiedz