Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeW PL telefon nie jest już takim wyznacznikiem prestiżu jak znaczek na samochodzie czy moto. Kibicuję, czekam na cennik i jazdy próbne.
Odpowiedzjak beda niezawodne to moga byc i z chin. na pewno nie sypia sie bardziej od ducati czy moto guzzi. a benelli obecnie to na tych samych chinskich pieniadzach siedzi co volvo, polar, lotus.
OdpowiedzKolejny atak chinskich klonow. Na slajdzie model Cross dziwnie przypomina Ducati Scrambler, a TRK 800 z charakterystyczna "wiszącą" lampa i szybą mocowaną do glowki ramy to chamska kopia KTM 790 Adventure. Cos te ich szumnie reklamowane wloskie biuro projektowe wydaje sie byc wtorne, by nie rzec- impotentne.
OdpowiedzI co z tego? Ważne żeby się nie psuły i były tanie. Po co przepłacać?
OdpowiedzKolejny kolo który ma z tym problem. Inaczej niż 10 x bogatszy Niemiec, czy Francuz. Ale tak jak pisze autor artykułu, nie ma problemu z telefonem który ma w kieszeni czy telewizorem w chacie.. Człowieku, w Japonii już niewiele się robi..Może Goldwinga.. z części pochodzących oczywiście od kooperantów z Chin.
OdpowiedzKolejny kolo który ma z tym problem. Inaczej niż 10 x bogatszy Niemiec, czy Francuz. Ale tak jak pisze autor artykułu, nie ma problemu z telefonem który ma w kieszeni czy telewizorem w chacie.. Człowieku, w Japonii już niewiele się robi..Może Goldwinga.. z części pochodzących oczywiście od kooperantów z Chin.
Odpowiedz