Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeRewolucja!!! Nowy łańcuch będzie troszkę lepszy i whooy droższy. Za to na pewno nie będzie "bezobsługowy".
Odpowiedz2021 S1000R, 15 tys km przebiegu ani razu nie zaglądałem do łańcucha
OdpowiedzA co z zębatkami? co z tego, że łańcuch się nie będzie zużywać jak zaczną się wycierać zębatki powodując luz i konieczność wymiany zestawu
OdpowiedzDokładnie. A poza tym co z rozciąganiem łańcucha? Eliminacja tarcia tego nie rozwiązuje.
Odpowiedzbędą tak żywotne jak łańcuchy rozrządu w nowszych samochodach BMW :p
OdpowiedzCzyli jakies 18 km :p
OdpowiedzNo może 25;) jeszcze jak BMW nie przewidzi w wahaczu faktycznie możliwości regulacji naciągu to trzeba będzie rozwiercać i robić "fasolki"
OdpowiedzRegulacja naciągu tylko w ASO i z wymianą wahacza, tak mówią na mieście ;)
Odpowiedza to dobre, będą dostępne różne długości wahacza, żeby wyregulować nieregulowany naciąg łańcucha :D
Odpowiedz