Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMyślałem że przeczytam co nieco użytkowych informacji. Ciekawą sprawą by było, co w przypadku, gdy opona ma 2 lata, mamy potwierdzenie zakupu i moto był garażowany, ale np. przez ten okres była używana przez "króla prostej". Czy nieużywane przez X lat skrajne krawędzie opony, które są wykonane z innej mieszanki niż jej środkowa część, zachowują swoje właściwości i pozwalają bezpiecznie składać się na kolano ?
OdpowiedzMity może i głupie ale niestety artykuł niewiele się od nich różni. Napiszcie jeszcze, żeby uważać i przy wymianie nie pomylić opony przedniej z tylną. No i oczywiście, że najlepiej kupić Pirelli.
Odpowiedz🤣
OdpowiedzLepiej bym tego nie ujął XD
Odpowiedzsą debilne artykuły i po prostu ultradebilne
OdpowiedzDokładnie, co to za artykuł ? widać, że szambo wyjebało nie tylko w stolicy
OdpowiedzArtykuł wydaje się sensowny, co Wam w nim nie pasuje
OdpowiedzGłównie to, że to ordynarna reklama.
Odpowiedzw zasadzie wszystko prawda za wyjątkiem ciśnienia jakie zaleca producent motocykla. Zdarza się, że producent motocykla sam gubi się w tych zaleceniach. W Suzuki Gsx R600 z 2006r producent podaje 2,5 przód i 2,5 tył solo oraz 2,5 przód i 2,9 tył z pasażerem. Model z 2007r (czyli niemal identyczny) zarówno solo jak i z pasażerem ma mieć jednakowe ciśnienie w oponach - 2,5 przod i 2,9 tył. Gdzieś czytałam, że producenci takie zalecenia dają żeby zapewnić większe bezpieczeństwo i bezproblemowaą jazdę , czyli jak zabieramy pasażera to nie musimy martwić się o dopompowanie opony tylnej. Niedopompowana opona i duże obciążenie mogłoby spowodować przegrzanie i uszkodzenie opony a w zwiazku z tym wypadek. Wniosek jednak nasuwa się sam. Jak chcemy mieć maksymalne osiagi i na 100% nie bedziemy jeździć z pasażerem to optymalne wydaję sie 2,5 z przodu i 2,5 z tyłu dla tych modeli Suzuki. Czekam na opinię w tej sprawie przedstawiciela firmy PIRELLI.
Odpowiedz