Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeCzesto mniej znaczy wiecej, przekonalem sie o tym zamieniajac R1200 GS na F700GS z ktorym mam raz tyle zabawy a polowe kosztow. Africa Twin suwerennie dzieli i rzadzi w klasie srednich turystykow i powinna tam moim skromnym zdaniem pozostac. Jezeli Honda chce sie wgryzc w segment ciezkich maszyn enduropodobnych to wystarczyloby nieco odswiezyc i dopracowac Crosstourera ktory ma ogromny lecz niewykorzystany potencjal. Nie wspominam juz o kwestii ceny, ktora w przypadku "powiekszenia" AT wprowadzi ja w obszar pomiedzy 15-18k €, co znacznie zawezi grono potencjalnych nabywcow.
OdpowiedzLipa...jeżeli będzie produkowana tylko ta powiększona wersja. To już nie będzie Arica Twin tylko jakiś hipopotam. Zamiast zrobić mniejszą i lżejszą Africe np. 700-800 to pchają się w wagę ciężką. Owszem niech Honda robi taki motocykl, ale niech to będzie całkiem nowy model a Afrykę niech zostawią w spokoju.
OdpowiedzJak jeszcze wpakują system bezkluczykowy, to zamordują niezawodność i do Afryki znów trzeba będzie jeździć starą Afriką.
OdpowiedzZgadzam się, Africa ma być Africą, ciężkie enduro to inna liga więc powinien to być inny motocykl, a lukę w klasie 650-800cm3 powinien wypełnić nowy Transalp, podobny do CRF1000 tylko lżejszy i o mocy ok. 70-80km. Hondzie brakuje takiego swojego małego GS'a 800, a konkurencja nie próżnuje, np. Yanaha T7.
OdpowiedzDokładnie. Nowa T7 bardzo mi się podoba, Honda powinna coś takiego wypuścić, sprzedawałoby się to jak świeże bułki. Nie wierzę, że taka firma jak Honda odpuści ten segment. Na pewno już pracują nad takim sprzętem bo konkurencja pod nosem im się panoszy:)
Odpowiedz