Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 37
Pokaż wszystkie komentarzeMam sentyment do motocykli z poprzedniej epoki i to co widzę pod tą nazwą to jest cos za co nie dałbym pieciu złotych moze pod inna nazwa bym sprubował ale po tej nazwie oczekuję nawiązania do dawnych modeli . Myslę ze sentyment do dawnych modeli w nowym wydaniu i nowej technologi których jest na rynku obecny konstruktorzy z łatwoscią powinni to oģarnąć po taki motocykl bym poszedł do punktu sprzedaży moze i pokolenie mojego ojca by sie odnalazło by sobie wspomniec czasy młodosci . Motocykl taki jakim był WSK można zaliczyć jako cafe race z pewnoscią rynek na takie motocykle w Polsce istnieje .Polski klasyk zrobiony w polsce to bardzo wazne , Pozdrawiam .
OdpowiedzJeżeli ten projekt miałby w ogole coś wypuścić na świat i do tej ramy wjechałby jakiś sensowny blok silnika, to wyjdzie z tego piękny futuro-motocykl. Ale jakoś nie dowierzam, że będzie to lepsze od przeciętnej Hondy, jeśli w ogóle powstanie :).
OdpowiedzLiter??!! XD aaaahahahahahaha Przy dziesiątkach renderów które przyszło nam oglądać ostatnimi laty (przeróżnych marek) nic nie zjechało z lini produkcyjnych. Panowie ze Świdnika; tak się nie wprowadza produktu na rynek! Robi się projekt, prototyp, testy prototypu a później wprowadza gotowy produkt na rynek robiąc przy tym szum w mediach. Nikt nie robi szumu z kilku renderów!! Widzieliście kiedyś zdjęcia szpiegowskie testowanego prototypu?? Kto normalny ujawnia takie rzeczy na tym poziomie projektu?? Może to ma być badanie rynku? W takim razie zapytam: kto normalny robi badanie rynku w taki sposób??? I wy jeszcze jesteście w stanie powiedzieć ze macie w planach zbudowanie litra o mocy 180km?! Urwa mać XD wiecie co, ja tez w takim razie zbuduje litra o mocy 180km, wierzcie mi będzie świetny! Spodziewajcie renderów za jakiś czas w necie XD
OdpowiedzA jak jako ktoś kto nie miał bakcyla na WSK, i nie żyje sentymentem to powiem wam że podoba mi się i kupiłbym taki motocykl, jeśli byłby produkowany w Polsce. WSK o wyglądadzie klasycznym bym raczej nie kupił, bo jak stary dziadek bym wyglądał.
OdpowiedzNikt tego nie kupi jak polskiego samochodu elektrycznego technologie to my mamy powojenną trochę lepszą od murzynów pozdrawiam
OdpowiedzBrawo masz calkowita racje. Takiej paskudy nie widzialem. Troche przypomina sokola , dkw, i troche silnikiem zalatuje do silnika parowego. Tylko jak tu weglem palic jak ochrona srodowiska zabrania. Byla dobra wsk wystarczylo jej tylko troszke silik ulepszyc. Zrobic go cheblarka a nie siekiera. Ja jwzdzilem na mojej przerobionej wsk 175 13lat lalem paliwo i zmienialem opony. Skonstruowalem ja w 1985 roku przebieg 93,000 km. Tak zwykly szarak rzeszowski ktory pracowal w rzeszowskim zelmerze. Pozdrawiam.
OdpowiedzWidziałeś Ty sokoła...
OdpowiedzWidziałem orła cień
OdpowiedzDziwne jest to, ze z uporem maniaka brniemy w technologie xx wieku. W ten sposob nikogo nie dogonimy. Naped elektryczny - to jest przyszlosc.
OdpowiedzMotocykle o podobnej masie i pojemnościach ze spalaniem schodzą poniżej 3l/100 to co ty chcesz tym elektrykiem osiągnąć?
OdpowiedzNapęd elektryczny do motocykla? No chyba na głowę upadłeś... motocykl to zapach benzyny i spaliny... inaczej to już tylko coś co motocykl będzie przypominało jak te co mają dwa kolo z przodu. Po drugie... elektyki to... konieczność ładowania... więc i duży pobór energii z .. węgla kamiennego jakby nie patrzeć. Więc nie powielaj banialuków pseudoekologów. Co więcej jak się ostatnio okazało po wypadku Tesli w Austrii - zadan firma nie chciała tego zezłomować z uwagi na akumulatory które jak się zapalą to nie można ich niczym ugasić. Takie to "ekologiczne"...
OdpowiedzDziwne jest to, ze z uporem maniaka brniemy w technologie xx wieku. W ten sposob nikogo nie dogonimy. Naped elektryczny - to jest przyszlosc.
OdpowiedzCoś czuję, że większość wypowiedzi to słowa osób, które z nowoczesną motoryzacją nie mają wiele wspólnego. A za wzór uważają starą motoryzację PRL, która krótko mówiąc doskonała nie była. (Nie mówiąc dziadowa). Świat się zmienia, to co było ponownie się nie sprzeda. Sentyment ludzi nie zapewni utrzymania firmie. Moim zdaniem projekt bardzo ciekawy, unikatowy. Coś zgoła odmiennego od nudnych dziś projektów.
OdpowiedzKilka uwag: 1. Brak odpowiedzialności za słowa : W kwietniu br. burmistrz Świdnika Michał Piotrowicz zapowiadał : "Pierwszy egzemplarz motocykla prototypowego, który pokażemy pod koniec wakacji, będzie lekką konstrukcją do jazdy po mieście" . No cóż ja tu jakoś nie widzę motocykla prototypowego tylko …..kolejne rendery , a prototyp podobno dopiero za 2 lata. ( o ile to prawda) Takie szumne zapowiedzi które mijają się z prawdą - to brak odpowiedzialności za słowa - nie wierzę więc w kolejne zapowiedzi i nie wróże sukcesów. 2. Brak profesjonalizmu : Sprawa zasadnicza - nikt ale to absolutnie nikt z liczących się producentów NIE UJAWNIA swoich projektów przed pokazaniem gotowego modelu np. na targach. - brak profesjonalizmu - Tak że amatorszczyzna nie wróżę sukcesu. To że mamy w Polsce zdolnych grafików już wiemy - takich renderów widziałem już dziesiątki. Tyle że skończyło się na renderach. 3 . Silnik W dobie wyśrubowanych norm Euro 4 - amatorski silnik 2 suwowy ? nie wróże sukcesu ( dla przykładu nad projektem nowoczesnego 2 suwu dla Renault pracuje aż 18 placówek badawczo-rozwojowych i akademickich we Francji, Hiszpanii i Czechach.) Poza tym przypominam, że na prawo jazdy kat B można jeździć na 125 cm, ale o mocy max 15 KM, tak że tej 24 KM konstrukcji tez nie wróżę sukcesów ( handlowych) . Dodatkowo jak wiadomo obowiązkowy w nowych pojazdach jest ABS - tutaj o tym ani słowa. Moi drodzy marzy mi się w Polsce odrodzenie motoryzacji z prawdziwego zdarzenia. Ale jest jak jest - np. od 5 lat AK Motors pokazuje nam coraz to nowe rendery Syreny. Projekt „nowego Sokoła” umarł choć prasa jak w tym przypadku odmieniała słowo "odrodzenie" przez wszystkie przypadki . Tak że same dobre chęci nie wystarczą. Niech ktoś zabierze si e za sprawę profesjonalnie - tutaj PEŁNA AMATORSZCZYZNA - pokazano parę fotek ( mniej lub bardziej przypadających do gustu) a do produkcji seryjnego jeszcze tak daleko jak ze Świdnika do Monachium. Oczywiście prasa odmienia z lubością słowo „ reaktywacja ” przez wszystkie przypadki - ale pytam się czym tu się ekscytować – paroma grafikami ??
OdpowiedzPrponowałbym też cylinder nachylić do przodu o nie do tyłu. Po pierwsze wygląda to jakoś nienaturalnie, a po drigie ta woda, która będzie wylatywała spod koła popłynie ładnie po silniku w górę i dalej już wiecie😁
OdpowiedzCylinder jestw tym projekcie obrotowy, mozna go nachylic pod jakim katem sie chce.
Odpowiedz" Chłodzenie wodne"
OdpowiedzGdyby nie te puste miejsca pomiedyz silnikiem a bakiem; tylnim kołem a siedzeniem było by okay Aktualnie jedyne co się ciśnie na usta to "Matko Bosko! Co to sie staneło"
OdpowiedzW te miejsca mozna zainstalowac pojemniki z otwieranymi drzwiczkami i bedzie dardziej funkcjonalnie, kobiety to kupia i beda tam trzymac szminki i puder...
OdpowiedzKlaszycza stylistyka w nowoczesnej oprawie, mieszane uczucia. Niby ok, a cos nie pasuje. Ale jak najbardziej za reaktywacja marki.
Odpowiedzkto im zarejestruje silnik 2suw? Przy dzisiejszych normach... I do diabła gdzie motor 125cm do jazdy na "b"?? Bez tego to nie wypali...
Odpowiedzpotrenuj czytanie ze zrozumieniem
OdpowiedzDwa lata to wieczność... ....i przypominam że technologii nie mamy .bo prototyp to nie produkcja
OdpowiedzRomet ma niby być wzorem do posiadania technologii? Ramy jak ołówki i chińskie silniki do kosiarek??
OdpowiedzPiękne projekty! Bardzo oryginalne i wyróżniające się w tłumie. Proszę nie słuchać Januszy, dla których wzorem stylistyki jest stary Passat 😉
OdpowiedzTeż mi się podoba. Ma w sobie coś. Ciekawe ile z tego projektu wejdzie do produkcji.
OdpowiedzChyba z tego projektu będzie wielkie g. Ponieważ od 2017 roku nie wolno rejestrować dwusuwów.Albo autor artykułu nie wie co pisze.Z drugiej strony chciałbym mieć motocykl o pojemności 1 litra w dwusuwie.
OdpowiedzI to z jaką mocą!
OdpowiedzI to z jaką mocą!
OdpowiedzMi sie podoba ;) ona ma trafic w wieksze grono niz tylko posiadaczy starej pieknej wsk ;)
OdpowiedzKupię wsk 500 jak będzie w przyzwoitej cenie,no i wiadomo czerwoną bo jest naj szybsza.
OdpowiedzDasz 30 tysięcy? Wątpię. Gada tak mnóstwo ludzi. Budżet na skuter a wymagania cbr1000.
OdpowiedzWiadomo kolor czerwony to jest +5km mocy :D
Odpowiedztragedia
OdpowiedzWygląda jak złamany wacek
OdpowiedzSorry,nie kupuje tego...wygląd dziwaczny,przerysowany,wręcz karykaturalny. Do pana autora prototypu: Drogi Panie ,wystarczy,że motoryzacja została okaleczona Fiatem Multipla,po co kolejny dziwoląg....
OdpowiedzWszystko co z USA to się podoba a co polskie to be lepiej coś mieć niż nic a czas pokaże
Odpowiedzlepiej zróbcie taka jaką kiedyś robili jest piękna i na pewno bym kupił
OdpowiedzJestem fanem WSK i projekt mi się podoba. Z jakiej racji autor artykułu wypowiada się za wszystkich fanów? Rozumiem, że zna wszystkich fanów i zrobił ankietę?
OdpowiedzJa to się chyba nie znam, ale jeździłbym. Podobają mi się.
OdpowiedzPaskudna! Po jakiego grzyba takie kombinacje? Stara była piekna, wystarczy mały lifting i będzie super. Autor tego projektu chybs urwał sie z choinki. To nie ma nic wspólnego z WSK-ą. Porażka.
OdpowiedzA co ma wspólnego honda z przodu,ed 40 lat z nowymi modelami tej marki
OdpowiedzA co ma wspólnego honda z przodu,ed 40 lat z nowymi modelami tej marki
OdpowiedzO jeny... ☹ - ale na szczęście to tylko prototyp... Niech zostanie taka jaka była, prosta rama, kopniak - drobny lifting i będzie Ok.
OdpowiedzOh latami obserwuje to polskie projektowanie...I chyba jest w nim ukryta post- komunistyczna mentalnosc czlowieka, skoro to co schodzi z deski kreslarskiej jest takie slabe, takie beznadziejne takie "sportowe ze az puste", puste jak pustak, ale taki pustak do czegos sluzy, ma okreslona funkcje w konstrukcji , tutaj z tego projektu zionie pustka Po latach kilku zostanie po nim troche polamanego plastiku..ale takie jest cale projektowanie polskie, nie obliczone na exkluziw technicznego I estetycznego wykopnania , Milosci czlowieka do przedmiotu...tym samum przedmiotu podkreslajacego ludzka godnosc. Motocykl dla pustaka tak pusty jak jego wlasciciel. Komunistyczna tymczasowosc jak chinski product ktoremu powyginaja sie kulka. Filip
Odpowiedza ty co tak z tym komunizmem? w wyborach startujesz?
OdpowiedzStraszne kalectwo,oczy bolą iwoda leci zdupy
OdpowiedzJak to dobrze że to dopiero projekt. Może da się to "coś" jeszcze wyrzucić do śmietnika i zrobić coś ładniejszego.
Odpowiedzlepiej by wyglądała wersji Coopera
Odpowiedz