Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeAuto powinien sprawdzić w słowniku definicję słowa "swojski", bo najwyraźniej przegapił "kilka" lekcji w szkole...
OdpowiedzSzanowny Czytelniku, celowe używanie słów w znaczeniu odwrotnym od pierwotnego, w tekstach o luźnym charakterze, też jest omawiane w szkołach, więc proszę być spokojnym o moją edukację. Ścigacz to portal motocyklowy, a nie "Gminny biuletyn samorządowy", więc podobnych dramatycznych kwiatków znajdziesz tu, o zgrozo, dużo więcej. Byłem przekonany, że nie wymaga to tłumaczenia, zwłaszcza że podobnym językiem od zawsze posługiwali się dziennikarze motocyklowi, na których się wychowałem. Na specjalne życzenie i dla ułatwienia odbioru potencjalne kontrowersyjne fragmenty mogę zaznaczać na czerwono :) Miłego dnia!
OdpowiedzZ tym klasykiem to mocna przesada w tym konkretnym przypadku. Z oryginalnej Katany zostal jedynie zbiornik, owiewka i boczki. W Japonii mozna kupic kopie tych elementow wykonane z carbonu i nie zdziwilbym sie gdyby tak bylo tutaj. Rama nie ma z oryginalem NIC wspolnego, podobnie jak reszta ukladu jezdnego i napedowego. Moze dla jaj przeszczepili glowke z numerami i tyle.
Odpowiedz