Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNieprzychylne opinie tzw. środowiska..? A co mnie obchodzi opinia kolesia jadącego na litrze z lat 90 w półbutach i białych skarpetach.. Widziałem takiego na Służewcu w Warszawie..! Mam foto gdyby ktoś nie wierzył..!
OdpowiedzJeśli jakość produktów Sym jest nadal na takim poziomie jak dawniej to jest to maszyna nie do zarżnięcia, jeżdżę dziesięcioletnim GTS250 (w moich rękach szósty sezon) który jest skuterem całkowicie bezawaryjnym i co również ważne nieatrakcyjnym dla złodziei bo w powszechnej mylnej opinii to "chinol". Marka Sym jest w naszym kraju niedoceniana a to naprawdę fajne i trwałe maszyny.
Odpowiedz50 identycznych zdjęć ale nikt nie wpadł na to żeby dać zdjęcie schowka albo ujęcia sprzed kierownicy. Amatorzy.
OdpowiedzKupiłem go w kwietniu, jak na razie jestem bardzo zadowolony, rozważałem również zakup Kymco ale nie podobała mi się ich zbyt sportowa stylistyka (coś jak kurczak ściśnięty w imadle). Jest komfortowy , dostojny, dobrze się prowadzi , wszędzie daje radę a w moim mieście i tak nawet połowy jego mocy nie mogę wykorzystać, chcąc zaszaleć muszę jechać na ekspresówkę. Nie wiem jak z awaryjnością, ale przed zakupem pół roku przeglądałem zagraniczne fora i negatywnych opinii prawie nie było , pojeździmy zobaczymy. Spotkałem się z opiniami (głównie w Portugalii) że bierze olej, u mnie nie ma takiego problemu, może chodzi o wysokie temperatury panujące w Portugalii i z dopasowaniem do nich odpowiedniego oleju
Odpowiedzkymco wygalda jak kurczak scisniety w imadle ? dobre jaki konkretnie model rałes pod uwagę ak 550 czy xciting 400 nowy ?
Odpowiedzobydwa brałem pod uwagę, ale wydały mi się zbyt sportowe, wolałem coś w rodzaju spokojnej limuzyny, dlatego wybrałem syma - mój faworyt to burgman 650 ale wtedy był droższy od syma o 15tys
Odpowiedztrochę burgmana 650 przypomina tylko niema cvt sterowanego elektrycznie i jest lżejszy o 30 kg i słabszy o 10 koni .
Odpowiedzmyślę że im mniej elektroniki tym lepiej, to nic że słabszy o 10 koni ,uwierz mi że na nasze drogi jest w zupełności wystarczający - jeżdżę nim czasem 160+ ale taka jazda mi nie odpowiada , za mocno szarpie ciuchy a ubrań typowo motocyklowych nie lubię wolę jazdę 110-120 i podziwienie widoków:)
Odpowiedzwkradło sie pare błedów ten skuter ma 45 a nie 41 koni i wazy 246 a nie 234 kg ogólnie bardzo fajny sprzet zaa 30 tysięcy za tyle to kupimy xmaxxa 400 dużo słabszy sprzet dozo mniej rozbudowany w trasie zero szans z maxsym600 .
Odpowiedzaniefaktycziema41koii234kg znalazlemdaea jakiejsniemeickiejczyfrancuksiej stronnie gdzi epodali 45,5 hpi 246 kg a stronie sanyanng faktycznie podaja 41 i 234 chociaż amsa dzieląc na osiepodali 98 i 146 kg
OdpowiedzNo niby fajny skuter,ale...niecałe trzy lata temu zapłaciłem 31900 złotych za Yamahę MT09,która ma 115 koni mechanicznych i jeździ tak pięknie i lekko jak dziecinny rowerek a szybka jest jak rakieta ziemia-powietrze,to po prostu PETARDA!!! Ja wiem że skuter to coś innego ale tyle kasy za skuter to bym nigdy nie dał z ręką na sercu. Gdyby to było 19900 to może bym się zastanawiał ale 30 tysięcy??? Za 40 tysięcy na wyprzedaży można kupić Suzuki GSX1000 czy jakoś tak,który ma silnik o pojemności 1000 cm i moc podajże 145 KM. A ten skuter jest najtańszy ale to 30 tysiaków !!! Ja tego nie kupuje !!! Pozdrawiam.
OdpowiedzTaaa kup se szlfierkę dla thebili, widuję takich, pozycja embrionalna i 190 na liczniku, co to za przyjemność z jazdy
Odpowiedzniema to jak porownywac 115 konny motocykl sportowy -naked z turystycznym skuterem człowieku to jest zupełnie inny segment za nic w swiecie nie chcial bym twojej yamahay mt 09 zamiast tego skutera .
Odpowiedz