Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzePotwierdzam co mówią przedmówcy. Opony głośne, u mnie od 90 do 130 wyją jak diabli aż boli. I właśnie się przekonałem że mają uślizgi na łączeniach asfaltu. Więcej ich nie kupię i tyle.
OdpowiedzOgólnie poza głośnością wyniki testu się potwierdzają w rzeczywistości. W R 1200 GS LC od prędkości 108 do 125 km/h wyją. Poniżej tych prędkości mocno szumią ale do zniesienia. Powyżej przedmiotowego zakresu jest już w normie. Na początku miałem problem z poręcznością przy wprowadzaniu w zakręt, Wcześniej używałem Michelin Pilot Road 4 Trail i myślę, że to miało wpływ na moją ocenę poręczności. Zrobiłem na nich 6,5 tys. km, w tym 5800 na Bałkanach (transfogorska, SH20 itp.), i polubiłem je. Przyczepność w każdych warunkach i na mokrym i na suchym asfalcie, w lekkim terenie też. Niestety za dźwięk pomiędzy 108 a 125 km/h można je znienawidzić. Pomagają trochę zatyczki.
OdpowiedzWłaśnie kupiłem, po zachwalaniu w waszym artykule i powiedzenie o tych oponach, że są ciche to duża przesada, od 70 km/h zaczyna się lekkie wycie, które po przekroczeniu 100 km/h przechodzi w "poważne wycie" nie słychać silnika tylko pracę METZELER KAROO STREET, na zakrętach uślizgi. Jestem posiadaczem Yamaha super tenere 1200 i w życiu nikomu nie polecę tych opon. Jestem nimi zawiedziony zastanawiałem się nad innymi modelami lecz niestety dałem się zwieść w/w artykułowi.
Odpowiedz