Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeSocjalizm, głupcze.
OdpowiedzPrzedsiębiorca nie ucierpi. Po prostu dołoży 2% do ceny i zapłaci za to klient. Jak zwykle. Nie wina osła, że go wybrano na posła.
Odpowiedzi jak to się ma do informacji "Skrupulatnie śledzimy wszystkie informacje na temat naszego sklepu...". Marketingowy bełkot.
OdpowiedzSzkoda że wyłączyliście możliwość komentowania następnego niusa o inter motors. Czy poza rebrandingiem zmieniło się podejście do klienta? Sam puder może nie wystarczyć.
OdpowiedzNic tylko zgodzić się z autorem artykułu. Niestety...
Odpowiedz