Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeTargi super. Brak Hondy to wstyd dla marki. Kogoś powinni chyba zwolnić z pracy, jak mu sie nie chce popracować... Fajnie , że mozna było robic zakupy, bo własnie takie targi powinny wyprzeć bazary robione w deszczu czy na mrozie.
OdpowiedzBrak Ducat ii Hondy,to nie.jest przemyślana strategia marketingowa zmierzająca w kierunku alienowania się od pospólstwa ,a w ten sposób podkreślania swojej indywidualności,a zwyczajny brak kompetencji osób które odpowiadają za promocję w Polsce. Polityka na świecie wymienionych marek jest zgoła zupełnie inna i natychmiast zespół zarządzający marką zostałby rozliczony za brak obecności w branży..Takie tylko spostrzeżenie
OdpowiedzBezczelnością jest pisanie halach bo chodzi o dwie hale więc targi były jak co roku. Nic ciekawego czego bym wcześniej nie widział nie prezentowano. W tym roku sobie odpuściłem a ci co byli mocno przepłacili...
OdpowiedzKolejna osoba typu nie wiem, ale się wypowiem. Jak nie byłeś to nie komentuj bo impreza była super. Były dwie hale, ale one wystarczyły do zrobienia czegoś czego w ostatnich latach, w Polsce nie widziałem. Następnym razem jak będziesz chciał się wypowiedzieć to najpierw pojedź i zobacz, bo nie masz pojęcia o czym mówisz. Nie szanuję takich ludzi.
OdpowiedzSzkoda, że w artykule reklamowane są tylko duże firmy, bo były też małe i nawet producenci ze start upami jak na przykład dziwny pojazd elektryczny Drift runner, który był chyba jednym z ciekawszych pojazdów bo wszystko klepane na jedną mańkę :)
OdpowiedzDziękujemy za dostrzeżenie naszego pojazdu i napisanie o nim. Pozdrawiamy. Zespół DriftRunner.
OdpowiedzWielka szkoda że tego typu targi odbywają się w sezonie zimowym. Gdyby to była wiosna, lub lato frekwencja motocyklistów na swoich maszynach była by jeszcze większa. LWG!
OdpowiedzTargi bardzo bogate, najlepsze od 4 lat, odkąd na nie uczęszczam. Nie ma nawet porównania do dwu ostatnich edycji. Pomysł połączenia ich z wielką strefą custom i tatuażu (którego akurat nie znoszę osobiście ale jako element targów zupełnie mi nie przeszkadzał dodając klimatu całości) doskonały. W efekcie działo się tak wiele, iż nie zauważyłem nieobecności Ducati i Hondy. Dopiero potem uzmysłowiłem sobie, że chciałem przyjrzeć się czemuś ze stoiska Hondy a nie było mi to dane. Mondial i Benelli z nawiązką zrekompensowały brak Ducati, oferując ponadto ceny dla ludzi. Choć bilety drogie pieruńsko (przy 2 osobach robi się na prawdę drogo) ale ponieważ to raz do roku, warto było zaryzykować. Parkingów i wjazdów wręcz za mało względem ilości chętnych. Uważam, że impreza wypadła genialnie i jeśli takiej ewolucji będzie podlegała w kolejnych latach, zrobi się z tego najlepsza wystawa motocykli w naszej części Europy. Czuć potencjał i nie chciało się wychodzić z hali, mimo nieziemskich tłumów. Nie rozumiem malkontentów, bo ja jestem miło zaskoczony i jeśli czegoś żałuję, to że już po targach.
OdpowiedzDobre stoiska Triumpha, Harleya i BMW. Fatalna albo wręcz karygodna organizacja wejścia. Stałem 45 w niesamowitym tłoku pomimo nabycia biletu przez Internet.
OdpowiedzNiestety poszedłem, od kilku lat mówię sobie że na następną nie pójdę i niestety popełniłem błąd. Za 80 złoty (poszedłem z żoną ) mogłem sobie jakieś rękawiczki kupić na crossa. Na następną mówię już dziś na 100% nie idę
OdpowiedzPrzeplaciles.... W gazecie za 7.90 PLN była wejściówka........ Autorze nic nie wyczytałem o pomarańczowych i bialo/niebiesko/żółtych.......Skandynawia była......
Odpowiedz7.90 też jest przeplaceniem
OdpowiedzCzujny Czytelniku, dziękujemy! Oczywiście, że Austria i Skandynawia były, już uzupełniliśmy. Koncentracja po trzech intensywnych dniach już nie ta :)
OdpowiedzSzacunek :) ........ LwG
Odpowiedz