Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTak się o kończy jak przepisy formułują ludzie którzy nigdy w branży nie pracowali . Problemem nie są łapówki tylko fakt że Polska jest biednym krajem a nasze zarobki nie pozwalają w większości przypadków na zakup nowego auta. Jeździmy za zwyczaj autami zużytymi z Niemiec więc jak mamy się stosować do przepisów stosowanych na niemieckim rynku . Dajcie ludziom lepsze pensję to będa wtedy w stanie kupić nowe auto . Łatwo się takie przepisy przepycha krawaciarzom z Warszawy którzy jeżdżą służbowymi samochodami i której gdy nawet przeglądu nie robili .
OdpowiedzTrochę nietrafiony opis, bo SKP przechodzą pod nadzór Transportowego Dozoru Technicznego i to TDT będzie nagrywał i inwigilował diagnostów. Klienci i zdecydowanie mniej obchodzą...
OdpowiedzW pierwszej kolejności radiowozy na przegląd 😂
OdpowiedzGenialny pomysł jakiego idioty. A to łapówki nie da się wręczyć po godzinach pracy? Może diagności będą inwigilowani 24h? Hahaha co za debil to wymyślił.
OdpowiedzW lecie jakoś smogu nie ma. Więc nie wciskajcie ludziom, że to wina samochodów i motocykli...
OdpowiedzRacja to czerwoni masoni z niemiec z długimi pejsami wmówili nam że zapach grila zimą np w środku Warszawy to przez diesla i transport wewnętrzny! A poza disel pięknie pachnie i DPF psuje ten zapach więc ZAWSZE należy go usuwać.
OdpowiedzA może to robota jezuitów,. ;-)))) W końcu według jednej z protestanckich tez, to właśnie oni wynaleźli masonerię aby przy jej pomocy opanować świat. :D Ech, kochamy te teorie spiskowe i szukanie winnych wszędzie dookoła.
Odpowiedz