Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeprzeciez honda cb 1300 jest wciaz w sprzedazy NA RYNKU to ze nie w Pl to inna sprawa ale jednak warto o tym wspomniec wszak to nie jest artykul na poratlu natury ogolnej.
OdpowiedzCBX 1000 dla mnie, to wzorzec klasycznego, japońskiego motocykla. Ideałem byłaby RS ale z tym kozackim siedzeniem jakie ma EX lub EX na odlewanych felgach z RS tak jak CBX 1000. Kolor oczywiście wiśniowy metalik (błotniki też).
OdpowiedzWersja EX jest przepiekna, szczegolnie w żółtym lakierze. Przeciwienstwo pseudoklasycznych potworkow w rodzaju SV 650 Scrambler, czy XSR 700. Zgadzam sie z autorem, ze lepiej pasowalby klasyczny odblysnik reflektora, a ja dla siebie zamienilbym jeszcze lusterka na prostokatne na krotkich kijach, takie jak w starych VF, ale to drobiazgi. Wyjatkowosci dodaje fakt, ze to wlasciwie dopiero drugi neoklasyk R4 na szprychach- pierwsza byla krotka seria Zephyra 1100 dawno temu. Po cichu marzy mi sie reaktywacja CBX 1000 z szesciogarowym kaloryferem, ale to malo prawdopodobne biorac pod uwage koszt wdrozenia i waska grupe klienta docelowego. Pozostaja prawdziwe klasyki, ktorymi warto zainteresowac sie juz teraz, bo jest ich coraz mniej, a ceny znanych modeli juz wystartowaly i zmierzaja w strone orbity.
Odpowiedz