Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeżeby konkurować z 40 konnym moriwaki który wazy 70 kg ,cebra po zbiciu wagi do 120 kg musiałby mieć ze 50-55 koni na dużym obiekcie jak poznan , na kartingu roznice w ciągu na prostych maja mniejsze znaczenie co widać po paru wygranych wyścigach jak wpsomnieliscie i zapewne wsyztkie były na kartingu i ani jeden na poznaniu ajesli na poznniu to bo ktoś na morwikaki się wyjepal awaria lub wgl brak uczestnictwa ogólnie rzecz ujmując gdy w stawce leci moriwaki z dość dobrymz awodnikiem za sterami to taka cebra 120kg 30 koni można jezdzic jedynie dla zabawy i zapomnieć i tytule ogaldałem przejazd moriwaki na poznaniu z telemtria to cos z 100 do 160 km.h przyspeisza jak sv 650 albo bandit 600 .
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=W9FO1BPH7wE
OdpowiedzWow, czy Ścigacz w ogóle ma kogoś od korekty? Czy ten ktoś ma za to płacone? Merytorycznie artykuł bardzo wartościowy, choć dziwi mnie trochę stwierdzenie, że "poprawianie" głowicy wpływa na trwałość silnika (jak?) a zwiększenie kompresji - nie...
Odpowiedz"..W moim przypadku wynosiła ok. 60 kg bez kombinezonu.." Dawno Pana nie widziałem, p. Łukaszu, ale kiedy się widzieliśmy ost. raz, to na oko było to ok. 45 kg. bez kombinezonu. Spora różnica.
OdpowiedzPesel robi swoje :), ale swoją drogą 45 to ważyłem jak miałem lat naście...
OdpowiedzBardzo fajny projekt! Pozostaje mieć nadzieję, że więcej tego typu ścigania sie dla normalny ludzi bedzie pojawiało się w Polsce ;)
Odpowiedz