Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeDucati rozpadłoby się w szóstej sekundzie takiego testu.
OdpowiedzCiekawe czy Kawasaki też tak testuje te swoje ramy? Bo jakoś cały czas im pękają...
Odpowiedznieśmiało zapytam... który z nowych modeli ma taką przypadłość??? zapewne popierasz swoją teorię ogromnym doświadczeniem oraz posiadaniem takiego motocykla ze złamaną ramą? czy może kolega kolegi? Jeżeli pękła, to podczas jakiego manewru? stunt, tor? droga, czy było na kolo stawiane? jeżeli podejdziemy do życia stereotypami, to nikogo w polsce prawie nie stać na samochód za 20 tysięcy, s1000rr wybuchają silniki, ducati nie jedzie i ciągle cieknie olej i stoi w serwisie... yamahy (r1) mówią, że mają konie, a w rzeczywistości jest co najmniej 20 mniej niż na papierze... suzuki nie ma elektroniki i jest słabe (wtf?)... tylko honda... jest super i była super... ma wszystko i jest zajebista.
OdpowiedzZx10 od 2011 roku to po bmw s1000rr najlepsze litry na rynku. Drugie najmocniejsze. W żadnym wypadku ramy się nie łamią. Łamały się kiedyś, ale Polak jak szuka motocykla to patrzy na 98-2004, więc dla typowego Polaka, w Kawach ramy się łamią. Honda od dobrych 10 lat jest z suzuki na równi pochyłej. Awaryjne(tylko Honda, Suzi się trzymają), brzydkie, wolne.
OdpowiedzJeszcze napisz ,że w Hondach i Suzi też się łamią ramy...
Odpowiedz