Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePrzecież jest napisane że materiał powstał we współpracy z firmą bridgestone więc o co Wam chodzi?
OdpowiedzHmmm... Jeżdżę GS-em i jestem członkiem forum BMW, w pewnym z tematów mamy sondę "Jakie opony do GS-a" - zgadnijcie ilu z głosujących jeżdzi na Bridgestonach??? NIKT!!! 16% - Michelin Anakee 2 14% - Pirelli Scorpion Trail II 10% - Heidenau K60 Scout 10% - Michelin Anakee 3 9% - Metzeler Tourance Next 7% - Metzeler Karoo 3 I TYLE!!!! Reszta to pojedyńcze sztuki... A jak ktoś zjeżdża z asfaltu, to i tak ma 2 komplety opon...
OdpowiedzMicheliny to dziadostwo.
OdpowiedzMasz prawo do własnej oceny ale moja jest całkiem inna. Mam od początku sezonu założone do swojego V-Stroma Michelin'y Anakee 2 i jestem zachwycony. Świetnie trzymanie, również na mokrym. Opona cicha i komfortowa. Do tej pory opony zmieniałem zawsze na Bridgestony, wychodząc z założenia, że w fabryce wiedzą, co jest najlepsze dla mojego moto (rozumiem, że chodzi to o to, że Bridgestone to japońska marka). W tym roku postanowiłem zaryzykować i już po pierwszych kilometrach nie wierzyłem jaka jest różnica na korzyść Michelin'ów. Zrobiłem na Michalinach już ok. 9 tys. km i praktycznie nie widać zużycia. Jak dla mnie Michelin Anakee 2 to bomba.
OdpowiedzAnakee 3 - też tak uważam. Anakee 2 - pozwolę się nie zgodzić z tą opinią - porządna opona.
OdpowiedzPowinno być napisane Artykuł sponsorowany
OdpowiedzArtykuł zawierał lokowanie produktu, albo reklama zawierała artykuł czy jakoś tak.
Odpowiedz